Випуск 37. Педагогіка

25.08.2016 11:04

Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» : збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2015. − Вип. 37. Педагогіка. − 187 c.

 

Aristova N. Participatory-interactive approach as a methodological basis of formation of future philologists’ professional subjectness……………..7

Dobroskok І., Rzhevskaya N. Current trends in the training of the future specialist in commodity science………………………………………...14

Horodetska О. Time-management as the latest mean of self-organization educational-educate process of students………………………………..22

Nikolaiev L. Formation of professional competence of students-psychologists using training methods in the educational process……………………..28

Ryk S. Pedagogical ethics and modern society challenges……………………35

Toporenko О. Тhe system of initial military training of the Ukrainian SSR in 1920s: historical-pedagogical aspect…………………………………...42

Барна Л. Особливості підготовки вчителів біології в Україні в 20-30-х роках ХХ століття………………………………………………..53

Вихор С. Співпраця сім’ї та школи: історичний досвід……………………61

Волков Л., Павлова Т. Спортивний талант: особливості формування структури загальної спортивної обдарованості на етапі початкової підготовки……………………………………………………………...70

Галян О. Особистість школяра у вимірах суб’єктності (до 100-річчя Київського педагогічного з’їзду)……………………………………..84

Груць Г. Слово як сакральний символ: педагогічний аспект……………...94

Жирська Г. Шляхи формування дослідницької компетентності школярів у процесі біологічної освіти…………………………………………..104

Кравець В. Генеза проблеми статевого виховання у вітчизняній педагогіці ХХ століття (20-30-ті роки)………………………………113

Мезенцева О. Антропософські витоки вальдорфської педагогіки………...122

Носаченко В. Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі охорони праці………………………………………132

Опанасенко Н., Черненко Г. Правила реалізації дидактичних принципів Я.А. Коменського в сучасній початковій школі…………………….138

Отич О. Українське народне мистецтво як чинник етнокультурної ідентифікації особистості……………………………………………..145

Сидоренко М. Організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів до оцінювання якості освітньої діяльності……………………………...156

Шабінський М. Досвід патріотичного виховання молоді на прикладі французької школи………………………………................................163

Ярошинська О., Осадченко Т. Удосконалення підготовки майбутніх учителів до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи на основі запровадження моделей емпіричного навчання……………….……………………………………………….170

ВІДОМОСТІ ПРО АВТОРІВ……..…….….………………………................181

 

Назад