Випуск 36

29.10.2015 10:37

Гуманітарний Вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» : збірник наукових праць. - Переяслав-Хмельницький, 2015. - Вип. 36. - 293 c. 

 

Александрова Н.  Управлінська культура як складова професійно-педагогічної культури викладача 9-17

Андреєва Т., Фастовець А. Ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з виробами дибинецьких майстрів у грі 17-25

Бак М.  Інформатизація освіти як предмет філософсько-педагогічного дискурсу 25-34

Бігун О. Структура педагогічної підготовки майбутніх учителів середніх шкіл у коледжах Великої Британії 34-43

Біліченко А., Кравченко Д. Основні тенденції використання і перекладу аграрної термінології 43-50

Кожевнікова Л.  Принципи художнього втілення звукового образу майбутніми вчителями музики у процесі фортепіанного виконавства 50-60

Колос М. Методичні аспекти вокальної підготовки майбутнього вчителя музики 60-68

Маслов Р.  Оздоровча компетентність як сукупне  поняття та інтегральний показник в дослідженнях галузі здоров’я 68-76

Можаровська О.  Використання інформаційно-комунікаційних технологій в іншомовному навчанні студентів нефілологічних спеціальностей 77-85

Панченко В.  Розвиток творчого мислення молодших школярів на уроках математики 85-92

Перхайло  Н.  Підготовка майбутніх соціальних педагогів до протидії комунікативним маніпуляціям у професійній сфері 93-101

Позняк С.  Методика діагностування рівнів сформованості дослідницьких умінь у дітей старшого дошкільного віку 101-111

Порєв О.  Стимулювання розвитку дослідницьких груп як осередків підготовки студентів до інноваційного ідприємництва 111-118

Ржевська Н.  Інтеграція або інклюзія: модель побудови освітнього процесу для здобувачів вищої освіти з особливими потребами 118-128

Руденко Ю.  Критеріальна модель рівнів розвитку виразного мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів 128-137

Сергійчук О.,  Багно Ю.  До питання організації самостійної роботи студентів в умовах дистанційного навчання 137-144

Соловей Л.  Рольова гра «Replacement  performance» як засіб розвитку комунікативної компетенції 145-151

Турчак О., Зайцева М., Добринська Д.  Особливості перекладу неологізмів, що виникли в період Євромайдану 151-158

Тушева В.  Концептуальні детермінанти формування науково-дослідницької культури майбутнього вчителя музики 159-167

Уйсімбаєва М.  Компонентна структура соціальної активності старшокласників 167-175

Хмельницька О. Питання сімейного виховання у педагогічній спадщині М. Маккавейського 175-182

Чуп А. Методика виявлення рівнів сформованості естетичної культури дітей старшого дошкільного віку засобами декоративного розпису 182-190

Шевченко Ю. Сутність і значення освітніх інновацій у системі освіти в Україні 191-201

Шокірова З.  Вивчення орнаменту у фаховій підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва 202-209

Яременко Л. Позашкільна освіта як поле професійного самовизначення і трудового виховання особистості 209-216

Іващенко А.  Наукові підходи до вивчення проблеми саморозвитку як психологічного феномена 217-223

Коськіна Д.  Самоактуалізація подружжя з різним типом статево-рольової взаємодії 223-230

Шелег Л.  Вплив «Я-образу» на психосоматичний статус правоохоронців 230-237

Буяк Б.  Феномен лідерства в історико-філософській ретроперспективі 238-253

Іванова Є. Цитата как система 253-259

Колесніченко М.  До питання філософського осмислення етнічної диверсифікації сучасного світу 260-273

Попова І.  Сутність і теоретичні моделі екобезпечного розвитку суспільства 273-285

Назад