Випуск 35

29.10.2015 10:35

Гуманітарний Вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»: збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2014. − Вип. 35. − 295 c.

 

Бережна Л. Соціальний розвиток дітей-сиріт в інституційних закладах опіки та виховання в Україні (друга пол. ХІХ – поч. ХХ ст.) 9-15

Вересоцька Н. Розвиток творчої особистості студентів під час вивчення курсу «Художня обробка матеріалів» 16-24

Вороновська Л.  Особливості  духовного  відчуження  як соціального феномена  в  умовах інформатизації сучасного суспільства 24-34

Гарапко В. Впровадження інформаційних технологій у систему вищої педагогічної освіти Великої Британії (історичний аспект) 34-42

Гончаренко А. Готовність як складова професійної підготовки майбутніх спеціалістів з бухгалтерського обліку 42-49

Зима І. Формування компетентності з безпеки життєдіяльності у студентської молоді як проблема сучасної вищої oсвіти 49-56

Клімова А. Соціальний статус сучасного менеджера: суспільні виклики та професійні вимоги 56-63

Криштоф С. Використання  інтернету  для підвищення якості навчання предметів гуманітарного циклу 63-70

Лозинський П. Особистісно-зорієнтований підхід викладання англійської мови 70-77

Мандрик Л. Гендерний підхід у підготовці майбутніх фахівців пожежної безпеки: професійне становлення 77-84

Павлушко Ю. Академік О. А. Бугуцький: деякі аспекти інтелектуальної біографії вченого, організатора економіко-аграрних досліджень (друга половина ХХ – початок ХХІ ст.) 85-93

Пильтяй О. Організація роботи кабінету професійної орієнтації у загальноосвітній школі 94-101

Петько Л. Особистість. Соціум. Навчальне середовище 101-109

Семенов О. Психофізіологічні основи формування творчо спрямованої особистості старшого дошкільника 109-118

Сергійчук О., Багно Ю. Роль педагогічної практики у підготовці майбутніх учителів до професійної діяльності 118-127

Сірик Т. Зміст та структура професійної компетентності майбутніх економістів 127-135

Троценко Р. Принципи побудови освітнього процесу та особливості професійної підготовки студентів економічних дисциплін 135-143

Харченко Н., Мисан І. Організація самостійної роботи студентів з курсу «Методика фізичного виховання дітей дошкільного віку» 144-152

Чугунова Є. Педагогічні умови ефективного формування готовності майбутнього вчителя музики до організації музично-дозвіллєвої діяльності учнівської молоді 152-159

Яременко Л. Основні  детермінанти розвитку позашкільної освіти  в умовах суспільних трансформацій 159-168

Андрющенко Т. Феномен «здоров’я» з позиції наукових поглядів вітчизняних і зарубіжних учених 169-175

Гаєвська Г. Психічні розлади та акушерська патологія 175-181

Гозак С., Шумак О., Філоненко О. Порівняльний аналіз навчального навантаженняу загальноосвітніх навчальних закладах  України  у ретроспективі за 1970-2013 роки 181-192

Коцур Н. Упровадження оздоровчих технологій у загальноосвітніх навчальних закладах 192-200

Кушнір О. Формування особливих нетехнічних вмінь та навичок у майбутніх пілотів засобами теоретичної підготовки 200-227

Нікітчин О. Формування соціального, фізичного і духовного здоров’я української молоді засобами етновиховання і громадської соціалізації 211-220

Ткаченко Л. Реалізація здоров'язберігаючих технологій у системі особистісно орієнтованого навчання студентів у ВНЗ 220-227

Ходан В. Юнгівське тлумачення психологічної трансцендентної функції 228-240

Хомич Г. Консультативна допомога кризовим клієнтам у процесі психологічної реабілітації 240-248

Гайдаєнко І. Український культурологічний клуб як один із складових молодіжного руху в Україні в другій половині 80-х років ХХ ст. 249-256

Лисак І. Проблема ненасилля в соціально-політичній сфері 256-262

Москалик Г. Цілісність і взаємна визначеність сучасної науки, освіти та практики 262-271

Поліщук Н. Розумне життя у  Всесвіті: філософсько-освітній та духовний аспекти в контексті інформаційно-високотехнологічного науково-технічного прогрессу 271-280

Рибка Н. Стереотипна та творча діяльність у суспільстві споживання 281-287

Назад