Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди", 2013, Вип. 31
Bezrukava I.THE MAIN COMPONENTS OF PROFESSIONAL PUBLIC SPEAKING COMPETENCE FORMATION OF FUTURE SPECIALISTS IN THE SPHERE OF LAW 3-7
Kincаns V. HERMENEUTICAL APPROACH AS AN INNOVATIVE EDUCATIONAL STRATEGY 8-14
Баранівський В. ВИЩА ШКОЛА В СИСТЕМІ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДІ 15-23
Б окшиц О. ВИХОВАННЯ У ДІТЕЙ ДБАЙЛИВОГО СТАВЛЕННЯ ДО ВЛАСНОГО ЗДОРОВ’Я НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ 23-29
Борисова Н. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ ВІДДІЛЕННЯ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ 29-34
Борисова О., Зазимко О. РОЛЬ МУЗИЧНОГО ФОЛЬКЛОРУ У НАЦІОНАЛЬНОМУ СТАНОВЛЕННІ ОСОБИСТОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ 34-41
Борисова О., Мозоль Т. РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОЇ ЧУЙНОСТІ У ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ МУЗИКИ 41-47
Вересоцька Н. ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ 47-53
Винничук О. ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНА ГЕНЕЗА РОЛІ ВЧИТЕЛЯ У ДУХОВНОМУ ВИХОВАННІ ДИТИНИ (НА ПРИКЛАДІ ПОГЛЯДІВ СОФІЇ РУСОВОЇ) 53-59
Вишневський О. НАЦІОНАЛЬНЕ І ГРОМАДЯНСЬКЕ У СУЧАСНОМУ УКРАЇНСЬКОМУ ВИХОВАННІ 60-66
Гаргін В. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З ОХОРОНИ ПРАЦІ В НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ 66-71
Гетьман В. ВТРАТА ПРИВ’ЯЗАНОСТІ ДО РІДНОГО – ПЕРЕРОДЖЕННЯ ЕТНОСУ 71-79
Гойдош Н. ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ВИХОВАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ 79-83
Грабовець О. КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВИХПРОГРАМ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ 84-91
Данилова Г. СОЦІАЛЬНО-АКМЕОЛОГІЧНИЙ ХАРАКТЕР ВАЛЕОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДІ: НАЦІОНАЛЬНИЙ РЕСУРС РОЗВИТКУ ДЕРЖАВНОСТІ В УКРАЇНІ 92-98
Долецька С. КРАЄЗНАВЧИЙ ПІДХІД У ВИКЛАДАННІ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН СТУДЕНТАМ ПЕДАГОГІЧНИХ ВНЗ 98-105
Єршова Л. ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ТРАНСФОРМАЦІЇ ВИХОВНОГО ІДЕАЛУ УКРАЇНСЬКОГО ДУХОВЕНСТВА 105-111
Іваненко В. З ДОСВІДУ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДІ В ДНУ ІМ. О.ГОНЧАРА 111-116
Іщук В. СУТНІСТЬ І СТРУКТУРА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ 117-122
Калюжка Н., Сембрат А. ЕСТЕТИЧНІ ЦІННОСТІ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ 122-127
Колесник К. ІСТОРІЯ ПЕРЕКЛАДАЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В КАНАДІ 128-133
Концеренко В. ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДНЗ В ПРОЦЕСІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ВНЗ І-ІІ РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ 133-139
Котеленець М. АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ 140-148
Кочерга О. ВИХОВАННЯ МОРАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ЗАСОБАМИ УКРАЇНСЬКОЇ ЕТНОПЕДАГОГІКИ 148-155
Летік І., Алексеєнко А., Ростовська В. ОСВІТА І ДУХОВНІСТЬ: ПЕРСПЕКТИВИ ВЗАЄМОДІЇ 156-161
Мазоха Д. ВИТОКИ НАРОДНОЇ ПЕДАГОГІКИ В ТВОРАХ ПЕДАГОГІВ-КЛАСИКІВ 162-166
Макаренко О., Андрейчева А., Тарасенко П., Васьківська І. ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕЖИВАННЯ НАСИЛЛЯ НАД ЖІНКАМИ В ПЕРШІ РОКИ СІМЕЙНОГО ЖИТТЯ 167-173
Мацько Л. МОВНА ОСОБИСТІСТЬ ТАРАСА ГРИГОРОВИЧА ШЕВЧЕНКА ЯК ЧИННИК ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ 174-185
Міма Н. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПАТРІОТИЧНО-ГРОМАДЯНСЬКИХ ОРІЄНТАЦІЙ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА 185-191
Мітягіна С. НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНИЙ ПАФОС ТВОРЧОСТІ ТА ГРОМАДЯНСЬКОЇ ПОЗИЦІЇ ЕТЕЛЬ ВОЙНИЧ ЯК ДЖЕРЕЛО ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГІДНОСТІ У СТАРШОКЛАСНИКІВ 191-196
Нечипоренко Д. ПІДВИЩЕННЯ ІНТЕРЕСУ ДО ФІЗИЧНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ В ПІДЛІТКІВ ЗАСОБАМИ ТУРИЗМУ 196-201
Нікітчина С. ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО, ФІЗИЧНОГО І ДУХОВНОГО ЗДОРОВ’Я УКРАЇНСЬКОЇ МОЛОДІ ЗАСОБАМИ ЕТНОВИХОВАННЯ І ГРОМАДСЬКОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ 201-207
Носаченко В. ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ КАРТОГРАФІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ 208-213
Носаченко Т., Семоненко В. ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНИХ СМАКІВ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА ЗАСОБАМИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА 213-219
Огієнко Д. ТВОРЧІ ПРОЕКТИ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ОЗНАЙОМЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗІ ЗВИЧАЯМИ ТА ТРАДИЦІЯМИ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ 219-223
Одерій Л., Роздимаха А. УКРАЇНСЬКЕ МИСТЕЦТВО ЯК ВИТОКИ ТА ЗАСІБ ВИХОВАННЯ ЕСТЕТИЧНОГО СМАКУ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 223-230
Онищенко Н., Лиховид О. ОСОБЛИВОСТІ ВИХОВНОЇ РОБОТИ КАФЕДРИ ПЕДАГОГІКИ У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ 230-238
Петько Л. ВПРОВАДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕЇ В ПРОЦЕС ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ 239-247
Підборський Ю., Ткаченко Л. НАЦІОНАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ ТА ВИХОВАННЯ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ ЮНИХ ГРОМАДЯН ПЕРЕЯСЛАВЩИНИ 248-256
Попенко О. ІННОВАЦІЙНА ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЧИННИК ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ВНЗ І-ІІ РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ 257-264
Постовий В. ФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНА ПРИРОДА НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕЇ В СИСТЕМІ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ І МОЛОДІ В УКРАЇНІ 264-271
Почтовюк С. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ШКІЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН 271-277
Радул О. ВИКОРИСТАННЯ ДАВНІМИ СЛОВ’ЯНАМИ ФОЛЬКЛОРУ У ПІЗНАННІ ДІТЬМИ НАВКОЛИШНЬОГО СВІТУ 277-284
Резнік В. СУСПІЛЬНЕ ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ НЕБЛАГОПОЛУЧНИХ ДІТЕЙ У ШКОЛАХ УКРАЇНИ У ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХХ СТОЛІТТЯ 285-289
Руденко Ю. ПОШУК ЕФЕКТИВНИХ ШЛЯХІВ І ЗАСОБІВ ВИХОВАННЯ УКРАЇНСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ПАТРІОТИЗМУ В УЧНІВСЬКОЇ І СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ 289-297
Саковська Т. МІЖКУЛЬТУРНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ ЯК НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНЕ ЯВИЩЕ 297-301
Самойленко Н. СУЧАСНИЙ ГЕНДЕРНИЙ ПІДХІД У ВИХОВАННІ ШКОЛЯРІВ 302-307
Сергійчук О., Багно Ю. НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ 307-312
Сердюк Н., Шемуда М. КОМУНІКАТИВНИЙ ПІДХІД ПІД ЧАС НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ІНШОМОВНОЇ ГРАМАТИКИ 312-318
Сєрих Л. ВИЯВЛЕННЯ РІВНІВ СФОРМОВАНОСТІ ЕСТЕТИЧНОГО СЕРЕДОВИЩА УЧНІВ ОСНОВНОЇ ТА СТАРШОЇ ШКОЛИ 318-324
Сидоренко О. РЕАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ В КОМУНІКАТИВНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ В ДИТЯЧИХ ЗАКЛАДАХ ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ 324-331
Силко Є. ПРИРОДОЦЕНТРИЗМ НАРОДНОЇ ПЕДАГОГІКИ ЯК ОСНОВА ТРАДИЦІЙНОГО УКРАЇНСЬКОГО ВИХОВАННЯ 331-336
Скутіна В. НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ ОСНОВИ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТРАДИЦІЙНИХ БАГАТОДІТНИХ РОДИН В УКРАЇНІ 336-344
Смірнова О. ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНЕ МИСТЕЦТВО ЯК РЕГЕНЕРАТОР НАЦІОНАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА 344-351
Смірнова О., Головко М. ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДІ ЗАСОБАМИ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДНОГО ДЕКОРАТИВНОГО РОЗПИСУ 352-357
Смірнова О., Шпитальова О. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ КУРСУ «КОЛЬОРОЗНАВСТВА» У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА 358-363
Спінул Н. ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ РЕФЛЕКСОЛОГІЇ (20-ті рр. ХХ ст.) 364-370
Степашко В. ТЕХНОЛОГІЯ ОЦІНЮВАННЯ КОМПОНЕНТІВ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ 370-376
Стрілько В. ОСНОВНА МЕТА, ЗАВДАННЯ, ПРИНЦИПИ ТА НАПРЯМКИ УКРАЇНСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ XXI СТОЛІТТЯ 376-384
Стягунова О. РЕГІОНАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІДЕЙ УКРАЇНСЬКОЇ НАРОДНОЇ ПЕДАГОГІКИ ВИХОВАТЕЛЯМИ ДНЗ ДОНЕЧЧИНИ 384-391
Тітова С. НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА 392-398
Товкун Н. НАЦІОНАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ В ПОЗАШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 398-402
Фесенко О. АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ У ЛІЦЕЇ З ВІЙСЬКОВО-ПРОФЕСІЙНОЮ СПРЯМОВАНІСТЮ 403-409
Форостюк Т. ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ НАРОДОЗНАВСТВА 410-416
Христенок В. ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ МОВИ ДІЛОВИХ ДОКУМЕНТІВ ХІV-ХV СТОЛІТЬ ЯК ЕЛЕМЕНТ ФОРМУВАННЯ ІСТОРИЧНОЇ ПАМ’ЯТІ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ 416-423
Чеботарьова І. ПРОБЛЕМА ПРОФЕСІЙНОГО ІДЕАЛУ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ДУХОВНО-МОРАЛЬНИХ ОСНОВ ПРОФЕСІЙНОЇ МОДЕЛІ ПОВЕДІНКИ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ 423-429
Череп В., Нечай О. КЛЮЧОВІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ЗАПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ 430-439
Чернега П., Лущай В. НАРОДНА ПЕДАГОГІКА УКРАЇНЦІВ ЯК ОБ’ЄКТ ДОСЛІДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ЕТНОПЕДАГОГІКИ 439-444
Чорна К. ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ВИХОВАННЯ ПАТРІОТИЗМУ СТАРШОКЛАСНИКІВ В ПОЗАКЛАСНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ 445-452
Шаповал Л. ЕКОЛОГІЧНА СКЛАДОВА НАЦІОНАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ В КУРСІ «БІОЛОГІЯ. 7 КЛАС» 452-457
Шапран О., Іващенко А. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ТВОРЧОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ В СИСТЕМІ ПОЗАНАВЧАЛЬНОЇ РОБОТИ УНІВЕРСИТЕТУ 457-464
Шапран Ю. ЕКОЛОГІЧНЕ ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ-БІОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ 464-470
Шевченко А. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТИМЧАСОВОГО ДИТЯЧОГО СЕРЕДОВИЩА НА ЗАСАДАХ КОЗАЦЬКО-ЛИЦАРСЬКОГО ВИХОВАННЯ 471-476
Шевчук Л., Конарєв А. КОМП’ЮТЕРНА ГРАФІКА, ЯК ЗАСІБ ПРОСТОРОВОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ 9 КЛАСУ НА УРОКАХ КРЕСЛЕННЯ 476-483
Добровольська О. ФЕНОМЕН КУЛЬТУРИВ ІСТОРИКО-ФІЛОСОФСЬКОМУ ДИСКУРСІ ЕПОХИ 484-492
Москалик Г. ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА В УКРАЇНІ 492-497
Нежива О. ГУМАНІСТИЧНІ ІДЕЇ У ФІЛОСОФІЇ ОСВІТИ НІМЕЧЧИНИ 498-504
Олексенко Р. ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ В УКРАЇНІ 504-511
Перглер Т. РЕЛІГІЙНО-ДУХОВНИЙ ЧИННИК УКРАЇНСЬКОГО ДЕРЖАВОТВОРЕННЯ 511-519
Домбровська Ю. НУДЬГА ЧИ ВТОМА? ЦІНІСНО-СМИСЛОВІ ПЕРЕХРЕСТТЯ ПОТСУЧАСНОСТІ
ВІДОМОСТІ ПРО АВТОРІВ 520-524
Збірник_№31.pdf (4,9 Мб)