Випуск 30

26.08.2014 10:35

Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», 2013, Вип. 30

Irina Creeger POPULAR DIETS BETWEEN YOUNG PEOPLE IN UK AND THEIR EFFECT ON HEALTH 3

Sergey Porev, Olexander Porev EPISTEMOLOGICAL ASPECTS OF RESEARCH DEVELOPMENT IN UKRAINIAN UNIVERSITIES 8

Rastislav KAZANSKY,  Michal DOBRIK ТЕХНОЛОГИЯ МОДЕЛИРОВАНИЯ И ИХ ПРИМЕНЕНИЕ В ОБРАЗОВАНИИ В ОБЛАСТИ МЕЖДУНАРОДНОЙ БЕЗОПАСНОСТИ 13

Александрова Н. ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ ФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ ВИКЛАДАЧА В ЕКОНОМІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ 18

Андреєва Т. ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЕКОЛОГІЄЮ ЛЮДИНИ В ІГРАХ 24

Андрющенко Т. КРИТЕРІАЛЬНА ОСНОВА ОЦІНЮВАННЯ СФОРМОВАНОСТІ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 27

Астахова М. ВИЗНАЧНА РОЛЬ ПЕДАГОГА У ФОРМУВАННІ В УЧНІВ КУЛЬТУРИ БЕЗПЕКИ 32

Балабуст Н. МІСЦЕ ТА РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНИХ КУРСІВ І ПЕДАГОГІЧНИХ РАД (КОНФЕРЕНЦІЙ) НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ У ПІДГОТОВЦІ ТА ПІДВИЩЕННІ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ ПОДІЛЬСЬКОЇ ГУБЕРНІЇ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ XIX – НА ПОЧАТКУ XX СТ. 36

Балалаєва О. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСІБНИКІВ 42

Безрукавий Р. ВИКОРИСТАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ 47

Биковський А., Таірова Т. ПРОБЛЕМИ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ БЕЗПЕКИ ПРАЦІ МОЛОДІ ПРИ РОБОТІ НА ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБАХ 52

 Бокшиц О. БЕЗПЕЧНІ УМОВИ ПРАЦІ УЧНІВ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ 55 

Ванда Н. ПРОБЛЕМА РОЗУМІННЯ У ГУМАНІТАРНИХ НАУКАХ 59

Волненко Н., Литвиненко В., Покотило В. ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ В РАМКАХ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ» У ТЕХНІЧНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ 63

Воловик Л., Ковальська К. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ЛЮДИНИ ЗА УМОВ ПЕРЕХОДУ ДО СТАЛОГО РОЗВИТКУ 68

Гайдаєнко І. ТЕХНІЧНІ АСПЕКТИ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ЕЛЕКТРИЧНИХ СТАНЦІЙ, ЩО ПРАЦЮЮТЬ НА ВІДНОВЛЮВАНИХ ТА НЕТРАДИЦІЙНИХ ДЖЕРЕЛАХ ЕНЕРГІЇ 75

Говоровська О. ІСТОРИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ СВІТОВИХ ОСВІТНІХ СИСТЕМ ТА ЇХ ВПЛИВ НА ФОРМУВАННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ 79

Гозак С., Єлізарова О. ВПЛИВ УРОКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ НА РОЗУМОВУ ПРАЦЕЗДАТНІСТЬ ШКОЛЯРІВ 83

Гончаренко М., Іванова В. ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ЗДОРОВ’Я СТАРШОКЛАСНИКІВ В ПОЗАУРОЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 89

Горденко С. ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ У МОЛОДОГО ПОКОЛІННЯ 96

Горяна Л. ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА КОМПЕТЕНЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОЗБЕРЕЖЕННЯ В МОЛОДІЖНОМУ СЕРЕДОВИЩІ 99

Гутарєва Н., Бабак В., Мусхаріна Ю., Макаренко А. ПРО АКТУАЛЬНІСТЬ І НЕОБХІДНІСТЬ ЗБЕРЕЖЕННЯ ТА ДОПОВНЕННЯ МЕДИКО-БІОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН В ПЛАНАХ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ 104

Довбня П. ЕКОЛОГО-ВАЛЕОЛОГІЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ ШКІЛЬНОЇ МАТЕМАТИКИ 109

Ємельяненко С. РОЗВИТОК ВИЩИХ НАРОДНИХ ШКІЛ У НІМЕЦЬКІЙ ДЕМОКРАТИЧНІЙ РЕСПУБЛІЦІ (КІНЕЦЬ 40 - ПОЧАТОК 50-Х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ) 114

Єрічева Т. ЗМІСТ І СТРУКТУРА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЇ ДО ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ В УЧНІВ 120

Жирська Г. ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ 124

Заплатинський В. ЕТАПИ НАВЧАННЯ – ЕЛЕМЕНТ КОНЦЕПЦІЇ ОСВІТИ З БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ 129

Захарченко А. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ МАЙБУТНІМ УЧИТЕЛЯМ МУЗИКИ ЩОДО ОХОРОНИ ДИТЯЧОГО ГОЛОСУ НА ЗАНЯТТЯХ ІЗ СОЛЬНОГО СПІВУ 137

Іващенко О. ОСОБЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ 141

Іглідан С. СОЦІОКУЛЬТУРНА БЕЗПЕКА ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 146

Ільєнко Р. ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІН «БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ» ТА «ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ» 151

Камінська Т. ПРІОРИТЕТНІ ШЛЯХИ МІНІМІЗАЦІЇ ЕКОНОМІЧНИХ РИЗИКІВ В ОХОРОНІ ЗДОРОВ’Я 155

Кривенко Ю., Сембрат С., Степаненко В. ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ ШЛЯХОМ ВПРОВАДЖЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ЗОШ 159

Левурда О., Власенко Л. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ 163

Миколаєнко А., Герасимчук В. ОСНОВНІ ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ СУЧАСНОГО УРОКУ 168

Мірошник З. ВЗАЄМОДІЯ ОСНОВНИХ КОМПОНЕНТІВ РОЛЬОВОЇ СТРУКТУРИ ОСОБИСТОСТІ З ФАКТОРАМИ, ЩО ЇЇ ДЕТЕРМІНУЮТЬ 173

Молчанова В. ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО КЕРІВНИЦТВА ТВОРЧОЮ ПРОЕКТНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ШКОЛЯРІВ 179

Мосціпан В. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ МОЛОДОГО ПОКОЛІННЯ 183

Нікітчина С., Кот М. ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ У ДИТЯЧОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ ОСВІТИ 187

Новикова Г.П. ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ В  СИСТЕМЕ ВЫСШЕГО ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ 192

Онищенко Н. ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ У СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ 198

Півень О., Гордієнко  О. РОЗВИТОК ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ІГРАХ СПОРТИВНОГО ХАРАКТЕРУ 204

Пангелова Н., Кириченко В. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ ПРО СКЛАДОВІ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ УЧНІВ СЕРЕДНЬОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ВАРІАТИВНОГО МОДУЛЯ «БАСКЕТБОЛ» 207

Пильтяй О. УРАХУВАННЯ СТАНУ ЗДОРОВ’Я УЧНІВ У ПРОФОРІЄНТАЦІЙНІЙ РОБОТІ З НИМИ 212

Плахтій П., Циганівська О. ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДИКИ ЄВМІНОВА ДЛЯ КОРЕКЦІЇ СКОЛІОЗІВ У ШКОЛЯРІВ 216

Помилуйко В. ВИДИ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ЇХ КЛАСИФІКАЦІЯ 221

Прокопенко С. ВАЛЕОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ ІКТ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 225

Савонова О. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО СУПРОВОДУ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ 229

Свириденко М. ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ТА ЇХ ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ 235

Сіданіч І. ДУХОВНЕ ЗДОРОВ’Я ЯК СКЛАДОВА ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ШКОЛІ 240

Скутіна В. ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ МАЙБУТНЬОГО ВІДПОВІДАЛЬНОГО БАТЬКІВСТВА У СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО 244

Смірнова О. ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ЗАСОБАМИ НАРОДНИХ ТРАДИЦІЙ ДЕКОРАТИВНОЇ ТВОРЧОСТІ 248

Снітко М. ПІДГОТОВКА СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО ФОРМУВАННЯ У ПІДЛІТКІВ БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ В ІНТЕРНЕТ-МЕРЕЖІ 254

Стрілець С. ПРІОРИТЕТИ І ДОЦІЛЬНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У ПРАКТИЦІ ВИЩОЇ ШКОЛИ 257

Сущева І., Циганівська О. ТЕХНОЛОГІЇ ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗДОРОВ’Я У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 263

Ткаченко О. ОСОБЛИВОСТІ ОХОРОНИ ГОЛОСУ У ПРОЦЕСІ ВОКАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИ 268

Товкун Л. ХАРЧУВАННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ 273

Федорченко Г. ФОРМУВАННЯ  МОРАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬОГО СЛОВА 276

Хатунцева С. ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА НА ЗАСАДАХ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ У ВНЗ 281

Хмельницька Н. ДІЯ РАДОНУ НА ЗДОРОВ’Я НАСЕЛЕННЯ В ПРИМІЩЕННЯХ 287

Хмельницька О. НАПРЯМИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ М.К. МАККАВЕЙСЬКОГО В ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНІЙ РЕТРОСПЕКТИВІ 291

Циганенко Л. БОРОТЬБА З ЕПІДЕМІЄЮ ХОЛЕРИ В ІЗМАЇЛЬСЬКОМУ РАДОНАЧАЛЬСТВІ У 1831 РОЦІ 296

Чупрун Н. ЕФЕКТИВНІСТЬ МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ КООРДИНАЦІЙНИХ ЗДІБНОСТЕЙ 7-РІЧНИХ ДІТЕЙ ЕЛЕМЕНТАМИ ХОРЕОГРАФІЇ НА ЗАНЯТТЯХ ІЗ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ 300

Шаповал Л., Бондаренко Р. ТВАРИНИ ЯК ОБ’ЄКТИ ВИВЧЕННЯ ТА ДЖЕРЕЛО НЕБЕЗПЕКИ ПІД ЧАС НАВЧАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ ІЗ ЗООЛОГІЇ ХРЕБЕТНИХ 305

 Шаповалова Т. ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИЙ КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ 309 

Шапран Ю. ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ-БІОЛОГІВ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ 314

Шапран О., Демченко А. УРАХУВАННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОБОТИ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИХ СЛУЖБ ПРИ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВНОЇ РОБОТИ З ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПІДРОЗДІЛІВ ДСНС УКРАЇНИ 322

Шушара Т. ИСТОРИЯ И СОВРЕМЕННОСТЬ: ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ КИЕВСКОГО УЧЕБНОГО ОКРУГА В XIX – НАЧАЛЕ ХХ ВЕКА 326

Яценко Л., Кравченко Т. ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИЙ СУПРОВІД СТУДЕНТІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ 331

Зязюн Л. ВПЛИВ СОЦІАЛЬНИХ ТЕОРІЙ ВИХОВАННЯ НА ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄДІЯЛЬНІСНОГО ЧИННИКА В ОСВІТНІЙ СИСТЕМІ ФРАНЦІЇ 336

Куліш Т. ВИКОРИСТАННЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ НА УРОКАХ МУЗИКИ ТА СПІВІВ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ УРСР (40-80-ТІ РР. ХХ СТ.) 342

Пєлих О. ОРІЄНТОВНА МОДЕЛЬ ЦІЛЬОВОГО ПАСПОРТУ ЗДОРОВ’Я 346

Розсоха А. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ У ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ 350

Нападовська Л., Пашков А. ЗДОРОВ`ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ ЕКОЛОГО-ЕКОНОМІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ШЛЯХИ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В ГІРНИЧОВИДОБУВНІЙ ГАЛУЗІ 354

Бабкина О., Белозеров І., Сушков С., Миловидова Г., Налча І. МЕТОДОЛОГИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ ОЦЕНКИ ПРОФЕССИОНАЛЬНЫХ НАРУШЕНИЙ МЕДИЦИНСКИХ РАБОТНИКОВ 361

Бондарчук С. ВПЛИВ УЧЕНИХ-ГІГІЄНІСТІВ ХАРКІВСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ НА ФОРМУВАННЯ НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНИХ ОСНОВ БЕЗПЕЧНОГО «ЖИТТЄВОГО ПРОСТОРУ» (ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ – ПОЧАТОКХХ СТ.) 366

Бочаріна Н. ВПЛИВ ПРОСОЦІАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ НА ПРОФЕСІЙНЕ САМОВИЗНАЧЕННЯ ОСОБИСТОСТІ 371

Варивода К. ЗАСТОСУВАННЯ НАУКОВОГО ДОРОБКУ УКРАЇНСЬКИХ УЧЕНИХ-ЕЛЕКТРОФІЗІОЛОГІВ ДЛЯ ПРОФІЛАКТИКИ ПСИХОСОМАТИЧНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ 376

Волненко Н., Ричкова Л., Дорохова О. ВПЛИВ РОБОТИ З ПЕРСОНАЛЬНИМ КОМП’ЮТЕРОМ НА ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ 381

Вороновська Л. ЕТИЧНІ АСПЕКТИ В УПРАВЛІННІ БЕЗПЕКОЮ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ 387

Годун Н. ПИТАННЯ ЕКОБЕЗПЕКИ В НАУКОВОМУ ДОРОБКУ АКАДЕМІКА О.І. ДУШЕЧКІНА 395

Гріненко Ю. СОЦІАЛЬНО-ПРИРОДНІ НЕБЕЗПЕКИ: СУЧАСНИЙ СТАН ТА ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ 401

Данилюк Н. НАУКОВИЙ ДОРОБОК Б.І. МАТЮШЕНКА В ГАЛУЗІ ПРОФІЛАКТИЧНОЇ МЕДИЦИНИ (1918 – 1929рр.) 407

Дем’яненко Б. МОРАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ЗДОРОВ’Я ГРОМАДЯН УКРАЇНИ В УМОВАХ СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНОЇ ТА ЕКОНОМІЧНОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ СУСПІЛЬСТВА 410

Дем’яненко Н. ВИХОВАННЯ У ДІТЕЙ ДБАЙЛИВОГО СТАВЛЕННЯ ДО ВЛАСНОГО ЗДОРОВ’Я У ЗВИЧАЯХ ТА ТРАДИЦІЯХ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ 416

Дем’яненко А. КОНЦЕПЦІЯ ОСВІТИ Й ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ В ІСЛАМСЬКІЙ РЕЛІГІЙНІЙ ТРАДИЦІЇ ІРАНУ: ПСИХОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ 420

Дишлева І. ПОНЯТТЯ «ЗДОРОВ’Я» У ЗМІСТІ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ 425

 Душка А. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАНЯТЬ ІЗ ЗАГАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ГРУБОЇ МОТОРИКИ ДІТЕЙ З ПСИХОФІЗИЧНИМИ ВАДАМИ 429 

Заверико Н. ФОРМУВАННЯ ПРИХИЛЬНОСТІ ДО ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ У ВІЛ-ПОЗИТИВНОЇ МОЛОДІ 434

Зінченко  Г. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ УЯВИ ДОШКІЛЬНИКІВ У ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДЖЕРЕЛАХ 437

Іванюк Н. МЕТОД МЕТАФОРИ В ЕМПІРИЧНОМУ ДОСЛІДЖЕННІ МЕНТАЛЬНИХ РЕПРЕЗИНТАЦІЙ СТУДЕНТІВ 443

Калмикова Л. ПРИРОДОТЕРАПІЯ ЯК ЗАСІБ ОХОРОНИ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ У ДОШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 448

Карпенко А. ДО ПРОБЛЕМИ ОХОРОНИ ГОЛОСУ У ПІДЛІТКІВ ПІД ЧАС МУТАЦІЙНОГО ПЕРІОДУ 453

Кебкало Т. АДАПТАЦІЯ – НЕВІД’ЄМНИЙ ПРОЦЕС БЕЗПЕЧНОЇ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗМУ 457

Кондес М. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ЦІННІСНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ ОСОБИСТОСТІ 462

 Коцур Н. ЗДОРОВ’Я НАЦІЇ ЯК СКЛАДОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ ДЕРЖАВИ 466 

Лохвицька Л. ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНОЇ «Я»-КОНЦЕПЦІЇ ДОШКІЛЬНИКА» ЩОДО ВЛАСНОЇ БЕЗПЕКИ 472

Макаренко О., Андрейчева А., Голубєва М. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ СХИЛЬНИХ ДО МАНІПУЛЯЦІЙ У ВЗАЄМОДІЇ З ДОРОСЛИМИ 477

Малашевська І. МЕТОДИКА МУЗИЧНОГО НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА ЗАСАДАХ МУЗИКОТЕРАПЕВТИЧНОГО ПІДХОДy 483

Меленець Л. ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ ТА ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ У СІЛЬСЬКИХ ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ: ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ 488

Мисан І. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ У ДОШКІЛЬНИКІВ МОВЛЕННЄВИХ НАВИЧОК АУДІЮВАННЯ І ВЖИВАННЯ ФРАЗЕОЛОГІЗМІВ 493

Мордвінова І. ЗМІСТОВА ХАРАКТЕРИСТИКА ПОНЯТТЯ «ЗДОРОВ’Я» ТА ЙОГО СКЛАДОВИХ 498

Нуртаєва Ю. СЛОВО І ДУМКА ЯК ПРЕДМЕТ ДОСЛІДЖЕННЯ ВНУТРІШНЬОГО МОВЛЕННЯ У ПРАЦЯХ Л.ВИГОТСЬКОГО 501

Палієнко О. ВАЛЕОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ НАУКОВОЇ СПАДЩИНИ АКАДЕМІКА В.В. ФРОЛЬКІСА 506

Романенко О.,  Погоріла І. ОТРУЙНІ МОЛЮСКИ ЯК ДЖЕРЕЛО БІОЛОГІЧНО АКТИВНИХ СПОЛУК: ЗНАЧЕННЯ ВИСВІТЛЕННЯ ПРОБЛЕМИ ДЛЯ  ФОРМУВАННЯ БІОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ЛІКАРІВ ТА ФАРМАЦЕВТІВ 510

Саржевский С., Резниченко Ю., Саржевская  Л. КОМПЛЕКСНЫЙ ПОДХОД В РЕАБИЛИТАЦИИ ДЕТЕЙ С НАРУШЕНИЕМ ЗРЕНИЯ 514

Григорук Д. СТУДЕНТ СТРЕСС: ПОСЛЕДСТВИЯ И РЕШЕНИЯ 518

Таірова Т. ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОГО АСПЕКТУ У ВИРОБНИЧОМУ ТРАВМАТИЗМІ 522

Ходан В. ПСИХОТЕРАПЕВТИЧНА ДОПОМОГА КЛІЄНТАМ, ЯКІ ОПИНИЛИСЯ У СТАНІ ДИСТРЕСУ 528

Ходан В. ЮНГІВСЬКЕ ТЛУМАЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ТРАНСЦЕНДЕНТНОЇ ФУНКЦІЇ 533

Звонкова Г. АКАДЕМІЯ НАУК УКРАЇНИ: ПЕРІОДИЗАЦІЯ ІСТОРИЧНОГО РОЗВИТКУ 539

Корніяка О. КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ СУЧАСНОГО ФАХІВЦЯ – ПЕДАГОГА  І  ПСИХОЛОГА 544

Шахненко В. ДО ПИТАННЯ ЩОДО КОРЕКТНОСТІ ТЛУМАЧЕННЯ СКЛАДОВИХ ЗДОРОВ’Я  ЛЮДИНИ, ПОСЛІДОВНОСТІ ЇХНЬОГО ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ ТА ВЗАЄМОВПЛИВУ 551

Селезень Я. ПОНЯТИЙНО-КАТЕГОРИАЛЬНЫЙ АППАРАТ СИСТЕМЫ ПОИСКА В ПОИСКОВО-СПАСАТЕЛЬНЫХ ОПЕРАЦИЯХ НА МОРЕ 557

Якушко К. ОСОБЛИВОСТІ ФЕНОМЕНУ «ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНЕ ІНШОМОВНЕ СПІЛКУВАННЯ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ АГРАРНИХ ВНЗ» 561

Винничук О. ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНА ГЕНЕЗА РОЛІ ВЧИТЕЛЯ У ДУХОВНОМУ ВИХОВАННІ ДИТИНИ (НА ПРИКЛАДІ ПОГЛЯДІВ СОФІЇ РУСОВОЇ) 566

Стасюк Л., Баранова М., Бевз Р., Гармаш Л. ІСТОРИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ В УКРАЇНІ 571

Кікінежді О. ТРАЄКТОРІЇ ОСОБИСТІСНОГО ЖИТТЄЗДІЙСНЕННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ В ҐЕНДЕРНИХ КОООРДИНАТАХ 576

Шульга І. ВПЛИВ СІМ’Ї НА ФОРМУВАННЯ ВАЛЕОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ: ҐЕНДЕРНИЙ АСПЕКТ 583

Лєшек Фредерік Коженёвські БЕЗПЕКА ЯК ОСНОВНЕ ПРАВО ЛЮДИНИ 589

Dasa Adaskova ДОГОВОР О ЗАПРЕЩЕНИИ ЯДЕРНЫХ ИСПЫТАНИЙ – ОСНОВА ЯДЕРНОЙ БЕЗОПАСНОСТИ 599

Ганаба С. ЛЮДИНА ТА КОМП’ЮТЕРНО-ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ : МІРА І МЕЖІ ВЗАЄМОДІЇ В ОСВІТІ 606

Колесник А. ПРОБЛЕМА СПІВВІДНОШЕННЯ РОЗУМУ ТА ДУШІ У ПРАЦЯХ ТОМИ АКВІНСЬКОГО 611

Матвієнко О. ПРИРОДА І ПРИНЦИПИ ВЗАЄМОДІЇ ТРІАДИ «ЛЮДИНА-СИМВОЛ-КУЛЬТУРА» 616

Мороз О. ГУМАНІСТИЧНИЙ АСПЕКТ УКРАЇНСЬКОЇ ТА РОСІЙСЬКОЇ ФІЛОСОФСЬКОЇ ДУМКИ КІНЦЯ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ 623

Нікітчина С. ФІЛОСОФІЯ ЗДОРОВ’Я В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ 628

Симоненко С. ПРОБЛЕМА ЛЮДСЬКОЇ СВОБОДИ В КОНТЕКСТІ ВЗАЄМОДІЇ СОРОМУ ТА СОВІСТІ ЯК ФОРМ СОЦІАЛЬНОГО КОНТРОЛЮ 632

Рик С. ФІЛОСОФСЬКІ ОСНОВИ БІОТЕКИ 640

Фіалко Н. ЦІННОСТІ Й РОЗУМІННЯ ЯК ІМПЕРАТИВНА ОСНОВА ГУМАНІТАРИСТИКИ 646

Войтенко Ю. БЕЗПЕКА УКРАЇНИ У НЕБЕЗПЕЧНОМУ СВІТІ: ГЕОПОЛІТИЧНИЙ ВИМІР 653

Коцур В., Домбровская Л. НАЦІОНАЛЬНО-ДЕМОКРАТИЧНИЙ РУХ У ДОНБАСІ В КІНЦІ 80 – НА ПОЧАТКУ 90-Х РР. ХХ СТ. 659

Ковач Л. ПРОБЛЕМИ ВЗАЄМОДІЇ МОВНОЇ І НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТЕЙ У ПРАЦЯХ ВІТЧИЗНЯНИХ І ЗАРУБІЖНИХ НАУКОВЦІВ 664

Лисак І. ІСТОРИКО-ФІЛОCОФСЬКІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ НЕНАСИЛЛЯ 671

Вітковський С. ФОРМУВАННЯ НОВИХ НАПРЯМІВ ГІГІЄНІЧНОЇ НАУКИ В УАН-ВУАН-АН УРСР В 1920-1930-І РР. 677

Коцур Н. НАУКОВЕ ЖИТТЯ 682

Назад