Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», 2013, Вип. 30
Irina Creeger POPULAR DIETS BETWEEN YOUNG PEOPLE IN UK AND THEIR EFFECT ON HEALTH 3
Sergey Porev, Olexander Porev EPISTEMOLOGICAL ASPECTS OF RESEARCH DEVELOPMENT IN UKRAINIAN UNIVERSITIES 8
Rastislav KAZANSKY, Michal DOBRIK ТЕХНОЛОГИЯ МОДЕЛИРОВАНИЯ И ИХ ПРИМЕНЕНИЕ В ОБРАЗОВАНИИ В ОБЛАСТИ МЕЖДУНАРОДНОЙ БЕЗОПАСНОСТИ 13
Александрова Н. ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ ФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ ВИКЛАДАЧА В ЕКОНОМІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ 18
Андреєва Т. ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЕКОЛОГІЄЮ ЛЮДИНИ В ІГРАХ 24
Андрющенко Т. КРИТЕРІАЛЬНА ОСНОВА ОЦІНЮВАННЯ СФОРМОВАНОСТІ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 27
Астахова М. ВИЗНАЧНА РОЛЬ ПЕДАГОГА У ФОРМУВАННІ В УЧНІВ КУЛЬТУРИ БЕЗПЕКИ 32
Балабуст Н. МІСЦЕ ТА РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНИХ КУРСІВ І ПЕДАГОГІЧНИХ РАД (КОНФЕРЕНЦІЙ) НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ У ПІДГОТОВЦІ ТА ПІДВИЩЕННІ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ ПОДІЛЬСЬКОЇ ГУБЕРНІЇ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ XIX – НА ПОЧАТКУ XX СТ. 36
Балалаєва О. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСІБНИКІВ 42
Безрукавий Р. ВИКОРИСТАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ 47
Биковський А., Таірова Т. ПРОБЛЕМИ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ БЕЗПЕКИ ПРАЦІ МОЛОДІ ПРИ РОБОТІ НА ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБАХ 52
Бокшиц О. БЕЗПЕЧНІ УМОВИ ПРАЦІ УЧНІВ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ 55
Ванда Н. ПРОБЛЕМА РОЗУМІННЯ У ГУМАНІТАРНИХ НАУКАХ 59
Волненко Н., Литвиненко В., Покотило В. ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ В РАМКАХ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ» У ТЕХНІЧНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ 63
Воловик Л., Ковальська К. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ЛЮДИНИ ЗА УМОВ ПЕРЕХОДУ ДО СТАЛОГО РОЗВИТКУ 68
Гайдаєнко І. ТЕХНІЧНІ АСПЕКТИ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ЕЛЕКТРИЧНИХ СТАНЦІЙ, ЩО ПРАЦЮЮТЬ НА ВІДНОВЛЮВАНИХ ТА НЕТРАДИЦІЙНИХ ДЖЕРЕЛАХ ЕНЕРГІЇ 75
Говоровська О. ІСТОРИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ СВІТОВИХ ОСВІТНІХ СИСТЕМ ТА ЇХ ВПЛИВ НА ФОРМУВАННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ 79
Гозак С., Єлізарова О. ВПЛИВ УРОКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ НА РОЗУМОВУ ПРАЦЕЗДАТНІСТЬ ШКОЛЯРІВ 83
Гончаренко М., Іванова В. ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ЗДОРОВ’Я СТАРШОКЛАСНИКІВ В ПОЗАУРОЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 89
Горденко С. ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ У МОЛОДОГО ПОКОЛІННЯ 96
Горяна Л. ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА КОМПЕТЕНЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОЗБЕРЕЖЕННЯ В МОЛОДІЖНОМУ СЕРЕДОВИЩІ 99
Гутарєва Н., Бабак В., Мусхаріна Ю., Макаренко А. ПРО АКТУАЛЬНІСТЬ І НЕОБХІДНІСТЬ ЗБЕРЕЖЕННЯ ТА ДОПОВНЕННЯ МЕДИКО-БІОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН В ПЛАНАХ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ 104
Довбня П. ЕКОЛОГО-ВАЛЕОЛОГІЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ ШКІЛЬНОЇ МАТЕМАТИКИ 109
Ємельяненко С. РОЗВИТОК ВИЩИХ НАРОДНИХ ШКІЛ У НІМЕЦЬКІЙ ДЕМОКРАТИЧНІЙ РЕСПУБЛІЦІ (КІНЕЦЬ 40 - ПОЧАТОК 50-Х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ) 114
Єрічева Т. ЗМІСТ І СТРУКТУРА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЇ ДО ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ В УЧНІВ 120
Жирська Г. ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ 124
Заплатинський В. ЕТАПИ НАВЧАННЯ – ЕЛЕМЕНТ КОНЦЕПЦІЇ ОСВІТИ З БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ 129
Захарченко А. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ МАЙБУТНІМ УЧИТЕЛЯМ МУЗИКИ ЩОДО ОХОРОНИ ДИТЯЧОГО ГОЛОСУ НА ЗАНЯТТЯХ ІЗ СОЛЬНОГО СПІВУ 137
Іващенко О. ОСОБЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ 141
Іглідан С. СОЦІОКУЛЬТУРНА БЕЗПЕКА ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 146
Ільєнко Р. ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІН «БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ» ТА «ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ» 151
Камінська Т. ПРІОРИТЕТНІ ШЛЯХИ МІНІМІЗАЦІЇ ЕКОНОМІЧНИХ РИЗИКІВ В ОХОРОНІ ЗДОРОВ’Я 155
Кривенко Ю., Сембрат С., Степаненко В. ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ ШЛЯХОМ ВПРОВАДЖЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ЗОШ 159
Левурда О., Власенко Л. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ 163
Миколаєнко А., Герасимчук В. ОСНОВНІ ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ СУЧАСНОГО УРОКУ 168
Мірошник З. ВЗАЄМОДІЯ ОСНОВНИХ КОМПОНЕНТІВ РОЛЬОВОЇ СТРУКТУРИ ОСОБИСТОСТІ З ФАКТОРАМИ, ЩО ЇЇ ДЕТЕРМІНУЮТЬ 173
Молчанова В. ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО КЕРІВНИЦТВА ТВОРЧОЮ ПРОЕКТНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ШКОЛЯРІВ 179
Мосціпан В. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ МОЛОДОГО ПОКОЛІННЯ 183
Нікітчина С., Кот М. ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ У ДИТЯЧОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ ОСВІТИ 187
Новикова Г.П. ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ В СИСТЕМЕ ВЫСШЕГО ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ 192
Онищенко Н. ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ У СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ 198
Півень О., Гордієнко О. РОЗВИТОК ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ІГРАХ СПОРТИВНОГО ХАРАКТЕРУ 204
Пангелова Н., Кириченко В. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ ПРО СКЛАДОВІ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ УЧНІВ СЕРЕДНЬОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ВАРІАТИВНОГО МОДУЛЯ «БАСКЕТБОЛ» 207
Пильтяй О. УРАХУВАННЯ СТАНУ ЗДОРОВ’Я УЧНІВ У ПРОФОРІЄНТАЦІЙНІЙ РОБОТІ З НИМИ 212
Плахтій П., Циганівська О. ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДИКИ ЄВМІНОВА ДЛЯ КОРЕКЦІЇ СКОЛІОЗІВ У ШКОЛЯРІВ 216
Помилуйко В. ВИДИ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ЇХ КЛАСИФІКАЦІЯ 221
Прокопенко С. ВАЛЕОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ ІКТ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 225
Савонова О. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО СУПРОВОДУ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ 229
Свириденко М. ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ТА ЇХ ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ 235
Сіданіч І. ДУХОВНЕ ЗДОРОВ’Я ЯК СКЛАДОВА ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ШКОЛІ 240
Скутіна В. ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ МАЙБУТНЬОГО ВІДПОВІДАЛЬНОГО БАТЬКІВСТВА У СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО 244
Смірнова О. ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ЗАСОБАМИ НАРОДНИХ ТРАДИЦІЙ ДЕКОРАТИВНОЇ ТВОРЧОСТІ 248
Снітко М. ПІДГОТОВКА СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО ФОРМУВАННЯ У ПІДЛІТКІВ БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ В ІНТЕРНЕТ-МЕРЕЖІ 254
Стрілець С. ПРІОРИТЕТИ І ДОЦІЛЬНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У ПРАКТИЦІ ВИЩОЇ ШКОЛИ 257
Сущева І., Циганівська О. ТЕХНОЛОГІЇ ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗДОРОВ’Я У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 263
Ткаченко О. ОСОБЛИВОСТІ ОХОРОНИ ГОЛОСУ У ПРОЦЕСІ ВОКАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИ 268
Товкун Л. ХАРЧУВАННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ 273
Федорченко Г. ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬОГО СЛОВА 276
Хатунцева С. ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА НА ЗАСАДАХ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ У ВНЗ 281
Хмельницька Н. ДІЯ РАДОНУ НА ЗДОРОВ’Я НАСЕЛЕННЯ В ПРИМІЩЕННЯХ 287
Хмельницька О. НАПРЯМИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ М.К. МАККАВЕЙСЬКОГО В ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНІЙ РЕТРОСПЕКТИВІ 291
Циганенко Л. БОРОТЬБА З ЕПІДЕМІЄЮ ХОЛЕРИ В ІЗМАЇЛЬСЬКОМУ РАДОНАЧАЛЬСТВІ У 1831 РОЦІ 296
Чупрун Н. ЕФЕКТИВНІСТЬ МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ КООРДИНАЦІЙНИХ ЗДІБНОСТЕЙ 7-РІЧНИХ ДІТЕЙ ЕЛЕМЕНТАМИ ХОРЕОГРАФІЇ НА ЗАНЯТТЯХ ІЗ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ 300
Шаповал Л., Бондаренко Р. ТВАРИНИ ЯК ОБ’ЄКТИ ВИВЧЕННЯ ТА ДЖЕРЕЛО НЕБЕЗПЕКИ ПІД ЧАС НАВЧАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ ІЗ ЗООЛОГІЇ ХРЕБЕТНИХ 305
Шаповалова Т. ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИЙ КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ 309
Шапран Ю. ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ-БІОЛОГІВ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ 314
Шапран О., Демченко А. УРАХУВАННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОБОТИ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИХ СЛУЖБ ПРИ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВНОЇ РОБОТИ З ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПІДРОЗДІЛІВ ДСНС УКРАЇНИ 322
Шушара Т. ИСТОРИЯ И СОВРЕМЕННОСТЬ: ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ КИЕВСКОГО УЧЕБНОГО ОКРУГА В XIX – НАЧАЛЕ ХХ ВЕКА 326
Яценко Л., Кравченко Т. ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИЙ СУПРОВІД СТУДЕНТІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ 331
Зязюн Л. ВПЛИВ СОЦІАЛЬНИХ ТЕОРІЙ ВИХОВАННЯ НА ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄДІЯЛЬНІСНОГО ЧИННИКА В ОСВІТНІЙ СИСТЕМІ ФРАНЦІЇ 336
Куліш Т. ВИКОРИСТАННЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ НА УРОКАХ МУЗИКИ ТА СПІВІВ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ УРСР (40-80-ТІ РР. ХХ СТ.) 342
Пєлих О. ОРІЄНТОВНА МОДЕЛЬ ЦІЛЬОВОГО ПАСПОРТУ ЗДОРОВ’Я 346
Розсоха А. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ У ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ 350
Нападовська Л., Пашков А. ЗДОРОВ`ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ ЕКОЛОГО-ЕКОНОМІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ШЛЯХИ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В ГІРНИЧОВИДОБУВНІЙ ГАЛУЗІ 354
Бабкина О., Белозеров І., Сушков С., Миловидова Г., Налча І. МЕТОДОЛОГИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ ОЦЕНКИ ПРОФЕССИОНАЛЬНЫХ НАРУШЕНИЙ МЕДИЦИНСКИХ РАБОТНИКОВ 361
Бондарчук С. ВПЛИВ УЧЕНИХ-ГІГІЄНІСТІВ ХАРКІВСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ НА ФОРМУВАННЯ НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНИХ ОСНОВ БЕЗПЕЧНОГО «ЖИТТЄВОГО ПРОСТОРУ» (ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ – ПОЧАТОКХХ СТ.) 366
Бочаріна Н. ВПЛИВ ПРОСОЦІАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ НА ПРОФЕСІЙНЕ САМОВИЗНАЧЕННЯ ОСОБИСТОСТІ 371
Варивода К. ЗАСТОСУВАННЯ НАУКОВОГО ДОРОБКУ УКРАЇНСЬКИХ УЧЕНИХ-ЕЛЕКТРОФІЗІОЛОГІВ ДЛЯ ПРОФІЛАКТИКИ ПСИХОСОМАТИЧНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ 376
Волненко Н., Ричкова Л., Дорохова О. ВПЛИВ РОБОТИ З ПЕРСОНАЛЬНИМ КОМП’ЮТЕРОМ НА ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ 381
Вороновська Л. ЕТИЧНІ АСПЕКТИ В УПРАВЛІННІ БЕЗПЕКОЮ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ 387
Годун Н. ПИТАННЯ ЕКОБЕЗПЕКИ В НАУКОВОМУ ДОРОБКУ АКАДЕМІКА О.І. ДУШЕЧКІНА 395
Гріненко Ю. СОЦІАЛЬНО-ПРИРОДНІ НЕБЕЗПЕКИ: СУЧАСНИЙ СТАН ТА ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ 401
Данилюк Н. НАУКОВИЙ ДОРОБОК Б.І. МАТЮШЕНКА В ГАЛУЗІ ПРОФІЛАКТИЧНОЇ МЕДИЦИНИ (1918 – 1929рр.) 407
Дем’яненко Б. МОРАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ЗДОРОВ’Я ГРОМАДЯН УКРАЇНИ В УМОВАХ СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНОЇ ТА ЕКОНОМІЧНОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ СУСПІЛЬСТВА 410
Дем’яненко Н. ВИХОВАННЯ У ДІТЕЙ ДБАЙЛИВОГО СТАВЛЕННЯ ДО ВЛАСНОГО ЗДОРОВ’Я У ЗВИЧАЯХ ТА ТРАДИЦІЯХ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ 416
Дем’яненко А. КОНЦЕПЦІЯ ОСВІТИ Й ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ В ІСЛАМСЬКІЙ РЕЛІГІЙНІЙ ТРАДИЦІЇ ІРАНУ: ПСИХОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ 420
Дишлева І. ПОНЯТТЯ «ЗДОРОВ’Я» У ЗМІСТІ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ 425
Душка А. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАНЯТЬ ІЗ ЗАГАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ГРУБОЇ МОТОРИКИ ДІТЕЙ З ПСИХОФІЗИЧНИМИ ВАДАМИ 429
Заверико Н. ФОРМУВАННЯ ПРИХИЛЬНОСТІ ДО ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ У ВІЛ-ПОЗИТИВНОЇ МОЛОДІ 434
Зінченко Г. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ УЯВИ ДОШКІЛЬНИКІВ У ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДЖЕРЕЛАХ 437
Іванюк Н. МЕТОД МЕТАФОРИ В ЕМПІРИЧНОМУ ДОСЛІДЖЕННІ МЕНТАЛЬНИХ РЕПРЕЗИНТАЦІЙ СТУДЕНТІВ 443
Калмикова Л. ПРИРОДОТЕРАПІЯ ЯК ЗАСІБ ОХОРОНИ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ У ДОШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 448
Карпенко А. ДО ПРОБЛЕМИ ОХОРОНИ ГОЛОСУ У ПІДЛІТКІВ ПІД ЧАС МУТАЦІЙНОГО ПЕРІОДУ 453
Кебкало Т. АДАПТАЦІЯ – НЕВІД’ЄМНИЙ ПРОЦЕС БЕЗПЕЧНОЇ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗМУ 457
Кондес М. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ЦІННІСНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ ОСОБИСТОСТІ 462
Коцур Н. ЗДОРОВ’Я НАЦІЇ ЯК СКЛАДОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ ДЕРЖАВИ 466
Лохвицька Л. ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНОЇ «Я»-КОНЦЕПЦІЇ ДОШКІЛЬНИКА» ЩОДО ВЛАСНОЇ БЕЗПЕКИ 472
Макаренко О., Андрейчева А., Голубєва М. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ СХИЛЬНИХ ДО МАНІПУЛЯЦІЙ У ВЗАЄМОДІЇ З ДОРОСЛИМИ 477
Малашевська І. МЕТОДИКА МУЗИЧНОГО НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА ЗАСАДАХ МУЗИКОТЕРАПЕВТИЧНОГО ПІДХОДy 483
Меленець Л. ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ ТА ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ У СІЛЬСЬКИХ ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ: ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ 488
Мисан І. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ У ДОШКІЛЬНИКІВ МОВЛЕННЄВИХ НАВИЧОК АУДІЮВАННЯ І ВЖИВАННЯ ФРАЗЕОЛОГІЗМІВ 493
Мордвінова І. ЗМІСТОВА ХАРАКТЕРИСТИКА ПОНЯТТЯ «ЗДОРОВ’Я» ТА ЙОГО СКЛАДОВИХ 498
Нуртаєва Ю. СЛОВО І ДУМКА ЯК ПРЕДМЕТ ДОСЛІДЖЕННЯ ВНУТРІШНЬОГО МОВЛЕННЯ У ПРАЦЯХ Л.ВИГОТСЬКОГО 501
Палієнко О. ВАЛЕОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ НАУКОВОЇ СПАДЩИНИ АКАДЕМІКА В.В. ФРОЛЬКІСА 506
Романенко О., Погоріла І. ОТРУЙНІ МОЛЮСКИ ЯК ДЖЕРЕЛО БІОЛОГІЧНО АКТИВНИХ СПОЛУК: ЗНАЧЕННЯ ВИСВІТЛЕННЯ ПРОБЛЕМИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ БІОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ЛІКАРІВ ТА ФАРМАЦЕВТІВ 510
Саржевский С., Резниченко Ю., Саржевская Л. КОМПЛЕКСНЫЙ ПОДХОД В РЕАБИЛИТАЦИИ ДЕТЕЙ С НАРУШЕНИЕМ ЗРЕНИЯ 514
Григорук Д. СТУДЕНТ СТРЕСС: ПОСЛЕДСТВИЯ И РЕШЕНИЯ 518
Таірова Т. ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОГО АСПЕКТУ У ВИРОБНИЧОМУ ТРАВМАТИЗМІ 522
Ходан В. ПСИХОТЕРАПЕВТИЧНА ДОПОМОГА КЛІЄНТАМ, ЯКІ ОПИНИЛИСЯ У СТАНІ ДИСТРЕСУ 528
Ходан В. ЮНГІВСЬКЕ ТЛУМАЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ТРАНСЦЕНДЕНТНОЇ ФУНКЦІЇ 533
Звонкова Г. АКАДЕМІЯ НАУК УКРАЇНИ: ПЕРІОДИЗАЦІЯ ІСТОРИЧНОГО РОЗВИТКУ 539
Корніяка О. КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ СУЧАСНОГО ФАХІВЦЯ – ПЕДАГОГА І ПСИХОЛОГА 544
Шахненко В. ДО ПИТАННЯ ЩОДО КОРЕКТНОСТІ ТЛУМАЧЕННЯ СКЛАДОВИХ ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ, ПОСЛІДОВНОСТІ ЇХНЬОГО ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ ТА ВЗАЄМОВПЛИВУ 551
Селезень Я. ПОНЯТИЙНО-КАТЕГОРИАЛЬНЫЙ АППАРАТ СИСТЕМЫ ПОИСКА В ПОИСКОВО-СПАСАТЕЛЬНЫХ ОПЕРАЦИЯХ НА МОРЕ 557
Якушко К. ОСОБЛИВОСТІ ФЕНОМЕНУ «ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНЕ ІНШОМОВНЕ СПІЛКУВАННЯ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ АГРАРНИХ ВНЗ» 561
Винничук О. ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНА ГЕНЕЗА РОЛІ ВЧИТЕЛЯ У ДУХОВНОМУ ВИХОВАННІ ДИТИНИ (НА ПРИКЛАДІ ПОГЛЯДІВ СОФІЇ РУСОВОЇ) 566
Стасюк Л., Баранова М., Бевз Р., Гармаш Л. ІСТОРИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ В УКРАЇНІ 571
Кікінежді О. ТРАЄКТОРІЇ ОСОБИСТІСНОГО ЖИТТЄЗДІЙСНЕННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ В ҐЕНДЕРНИХ КОООРДИНАТАХ 576
Шульга І. ВПЛИВ СІМ’Ї НА ФОРМУВАННЯ ВАЛЕОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ: ҐЕНДЕРНИЙ АСПЕКТ 583
Лєшек Фредерік Коженёвські БЕЗПЕКА ЯК ОСНОВНЕ ПРАВО ЛЮДИНИ 589
Dasa Adaskova ДОГОВОР О ЗАПРЕЩЕНИИ ЯДЕРНЫХ ИСПЫТАНИЙ – ОСНОВА ЯДЕРНОЙ БЕЗОПАСНОСТИ 599
Ганаба С. ЛЮДИНА ТА КОМП’ЮТЕРНО-ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ : МІРА І МЕЖІ ВЗАЄМОДІЇ В ОСВІТІ 606
Колесник А. ПРОБЛЕМА СПІВВІДНОШЕННЯ РОЗУМУ ТА ДУШІ У ПРАЦЯХ ТОМИ АКВІНСЬКОГО 611
Матвієнко О. ПРИРОДА І ПРИНЦИПИ ВЗАЄМОДІЇ ТРІАДИ «ЛЮДИНА-СИМВОЛ-КУЛЬТУРА» 616
Мороз О. ГУМАНІСТИЧНИЙ АСПЕКТ УКРАЇНСЬКОЇ ТА РОСІЙСЬКОЇ ФІЛОСОФСЬКОЇ ДУМКИ КІНЦЯ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ 623
Нікітчина С. ФІЛОСОФІЯ ЗДОРОВ’Я В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ 628
Симоненко С. ПРОБЛЕМА ЛЮДСЬКОЇ СВОБОДИ В КОНТЕКСТІ ВЗАЄМОДІЇ СОРОМУ ТА СОВІСТІ ЯК ФОРМ СОЦІАЛЬНОГО КОНТРОЛЮ 632
Рик С. ФІЛОСОФСЬКІ ОСНОВИ БІОТЕКИ 640
Фіалко Н. ЦІННОСТІ Й РОЗУМІННЯ ЯК ІМПЕРАТИВНА ОСНОВА ГУМАНІТАРИСТИКИ 646
Войтенко Ю. БЕЗПЕКА УКРАЇНИ У НЕБЕЗПЕЧНОМУ СВІТІ: ГЕОПОЛІТИЧНИЙ ВИМІР 653
Коцур В., Домбровская Л. НАЦІОНАЛЬНО-ДЕМОКРАТИЧНИЙ РУХ У ДОНБАСІ В КІНЦІ 80 – НА ПОЧАТКУ 90-Х РР. ХХ СТ. 659
Ковач Л. ПРОБЛЕМИ ВЗАЄМОДІЇ МОВНОЇ І НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТЕЙ У ПРАЦЯХ ВІТЧИЗНЯНИХ І ЗАРУБІЖНИХ НАУКОВЦІВ 664
Лисак І. ІСТОРИКО-ФІЛОCОФСЬКІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ НЕНАСИЛЛЯ 671
Вітковський С. ФОРМУВАННЯ НОВИХ НАПРЯМІВ ГІГІЄНІЧНОЇ НАУКИ В УАН-ВУАН-АН УРСР В 1920-1930-І РР. 677
Коцур Н. НАУКОВЕ ЖИТТЯ 682