Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди", 2013, Вип. 28 (2)
Авраменко О. Технічні знання як необхідний компонент підготовки майбутніх фахівців технологічної освіти 3
Андрєєва Т., Козоріз І. Використання екологічних проектів як шлях формування екологічної культури дітей старшого дошкільного віку 9
Архипова С., Смеречак Л. Формування професійної компетентності майбутніх соціальних педагогів у корекційній роботі з дітьми з вадами психофізичного розвитку 14
Багно Ю. Практика в літніх оздоровчих таборах як засіб формування педагогічної компетентності майбутніх учителів 19
Безрукавий Р. Сутність і структура здоров’язберігаючої компетентності майбутніх фахівців пожежно-рятувальної служби 23
Бігунова С. Виховання естетичної культури майбутнього вчителя образотворчого мистецтва засобами пластики малих форм 28
Булгакова В. Структура підручників з іноземної мови для учнів 5–7 класів середньої школи кінця 40 – початку 50-х років хх століття (на прикладі підручників з німецької мови) 33
Борисова О. Соціальне виховання дошкільників у закладах освіти США 38
Борисова О., Осіпчук Ю. Духовно-обрядові свята як засіб морального виховання дітей старшого дошкільного віку 43
Гедзик А. Педагогічна спрямованість розумової діяльностті в професійно-графічній підготовці майбутніх учителів креслення 48
Гойдош Н. Професійна діяльність майбутнього вчителя іноземних мов: сутність та основні компоненти 410
Гончаров В. технології блочно-модульного навчання у підготовці нового вчителя 54
Данилюк О. Формування професійної компетентності майбутнього учителя образотворчого мистецтва 58
Демченко А. Теоретичні засади формування готовності майбутніх фахівців пожежно-рятувальної служби до виховної роботи у підрозділах 61
Добрянська Т. Формування мовленнєвої культури майбутніх фахівців 68
Доброскок І. Ретроспективний аналіз освітньої політики та шкільного законодавства на теренах україни в XIX ст. 74
Доброскок А. Сучасний підхід до розвитку й формування професіоналізму енеджера 83
Довбня Л. Історія української мовознавчої думки в педагогічній системі підготовки вчителя-філолога 89
Дубінецький В. Теоретико-методологічні основи управління якістю підготовки спеціалістів на сучасному етапі 94
Дуброва С. Ключові компетентності як складова професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов 101
Дягілєва Л. Сутність і структура іншомовної комунікативної компетенції майбутніх дільничних інспекторів 106
Ентентєєва Г. Виховання моральності майбутніх фахівців на сучасному етапі розвитку суспільства 111
Іващенко А. Активізація лідерського потенціалу студентів вищих навчальних закладів у процесі позанавчальної діяльності на засадах компетентнісного підходу 117
Іслам А. Роль і місце молодих спеціалістів автотранспорту у подоланні екологічних негативних явищ 124
Іщук В. Методологічні основи професійної підготовки майбутнього вчителя фізичного виховання 129
Каплун І. Діяльнісний компонент у структурі професійної ідентичності майбутніх фахівців технічного профілю 133
Карасевич А. Зміст і структура готовності студентів до шлюбу і створення сім’ї 138
Клімова А. Ззмістовна характеристика категорії «професійна компетентність» як показник фахової підготовки менеджерів 143
Козаченко І. Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів іноземних мов (англійської) у процесі використання інноваційних методів у навчальному процесі 150
Колесник М., Бугасова М. Формування та розвиток сільськогосподарської освіти в німеччині 154
Кулінка Ю. Обґрунтування змісту валеологічного компоненту готовності до превентивної діяльності на засадах компетентнісного підходу 158
Колос М. Особливості професійного вокального навчання майбутнього вчителя музики 164
Линник Ю. Структура та способи оцінки рівня розвитку професійної компетентності вчителів природничих спеціальностей 170
Маленко О. Внутрішньолюдський потенціал у процесі формування педагогічного артистизму 178
Малик В. Єзуїтська педагогічна система як передумова виникнення компетентнісного підходу 183
Мандрик Л. Компоненти, критерії та рівні сформованості гендерної культури майбутніх фахівців з пожежної безпеки 188
Мехедова Н. Основи формування національних цінностей у підлітків на уроках музики 194
Michalska A. Problemy dotyczace Prozdrowotnych kompetencji mlodziezy szkolnej w Polsce 200
Мосціпан В. Шляхи підвищення позитивного ставлення учнів до уроків фізичної культури 206
Муковіз О. Особливості організації дистанційного навчання у системі неперервної освіти вчителів початкової школи 211
Наталевич Н. Особливості формування економічної компетентності майбутнього фахівця культурології в умовах вищого педагогічного навчального закладу 218
Нікітчин О. Розвиток математичної освіти в україні (кінець XIX – поч. XX ст.) 222
Новак О. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до інноваційної професійної діяльності 228
Носаченко Т. Використання народного мистецтва у фаховій підготовці майбутнього вчителя образотворчого мистецтва 234
Опольська А. Андрагогічні принципи навчання в системі післядипломної освіти 239
Волков Л., Орлов О. Основи побудови річного циклу навчання бойовим мистецтвам студентів вищих навчальних закладів 244
Павловська О. Професійна компетентність учителя як запорука успішної діяльності навчального закладу 250
Півень О., Гордієнко О. Оцінка фізичних навантажень у процесі оздоровчого тренування студентів із низьким рівнем соматичного здоров’я 255
Підборський Ю. Професійнa компетентність у педагогічній діяльності майбутніх учителів 260
Пилипенко О. Організація навчальної і виробничої практики студентів ветеринарної медицини внз німеччини і україни 265
Полякова Г. Показники якості освіти та освітнього середовища вищого навчального закладу в контексті компетентнісного підходу 271
Різник В. Модель формування готовності майбутніх фахівців економічних спеціальностей до професійної діяльності у процесі вивчення спеціальних дисциплін 277
Савченко М. Підготовка педагогів до роботи з виховання самостійності в дітей дошкільного віку в ігровій діяльності 283
Саковська Т. Особливості підготовки майбутніх учителів іноземної мови до міжкультурного виховання учнів 288
Сергійчук О. Сембрат А. Роль інноваційних педагогічних технологій у підготовці майбутніх учителів 293
Сидоренко М. Проблеми оціннювання якості освіти на сучасному етапі 298
Свиридюк В. Терміносистема базових і спеціальних понять процесу формування комунікативної компетентності медичних сестер у вищих медичних закладах 302
Сидоренко О. Організація формувальних впливів у системі спеціальної підготовки майбутніх соціальних педагогів до комунікативної діяльності в умовах доз 310
Сгадова В. Проблема формування творчого ставлення до педагогічної діяльності у майбутніх викладачів економіки 316
Слатвінська О. Формування екологічної компетентності учнів птнз шляхом екологізації їх мислення 321
Стаднік Н. Формування готовності майбутнього вчителя до виховання молодших школярів
Ткаченко О. Києво-печерська лавра – осередок розвитку мистецької освіти (друга пол. XVI – поч. XіX ст.) 326
Ткаченко О. Києво-печерська лавра – осередок розвитку мистецької освіти (друга пол. XVI – поч. XіX ст.) 332
Ткаченко Л. Формування професійно-педагогічної компетентності викладача внз 337
Ткачук С. Система підготовки вчителя технологій у вищих педагогічних навчальних закладах до формування в учнів технологічної культури 341
Усик О. Компетентнісний підхід щодо професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у вищій школі 348
Федьович О. Проблема інтересу в гуманітарних науках 354
Хмельницька О. Дидактичні погляди м.к. маккавейського 358
Чеснокова Л. Компетентнісний підхід до формування професійного самовизначення старшокласників у росії в україні 363
Шаповал Л. Оволодіння емпіричними методами педагогічного дослідження – важлива складова професійної компетентності майбутнього вчителя біології 368
Шапран О., Довгій Р. Шляхи формування управлінської компетентності майбутніх керівників у системі післядипломної педагогічної освіти 373
Шушара Т. История и современность: деятельность киевского учебного округа в XIX – начале хх века 377
Яценко Л., Кравченко Т. Особливості соціалізації дітей молодшого шкільного віку 383
Янісів Ю. Діалектика традицій та інновацій в сучасній освіті 388
Яременко Л. аАктуалізація позашкільної діяльності в системи безперервної освіти людини 394
Ярчук Ю. Формування здорового способу життя як теоретична проблема і практичне завдання 401
Ігнатенко Н. Умови формування самоосвітньої компетентності майбутнього педагога 414
наталія хромченкова модель формування відповідальності майбутнього викладача вищої школи в умовах ступеневої педагогічної освіти 420
Бєлякова С. Особливості корекції поведінки близнюків у період дорослішання 427
Грейліх О. Особливості синдрому емоційного вигорання у професійній діяльності педагога 433
Корнійчук О. Професійно орієнтований тренінг у формуванні математичних компетентностей інженерів еколого-природознавчого напряму 449
Легун В. Психологічне забезпечення підвищення інноваційної готовності викладачів у нових умовах 445
Руденко О., Ляшенко А. Особливості виникнення та переживання стресових станів у студентів вищих навчальних закладів 451
Павлов Ю. Формування у майбутніх фахівців компетенцій здоров’язбереження 456
Якуба Л. Формування самостійної особистості підлітка в різних умовах соціалізації 462
Федосєєва І. Психологічні механізми формування толерантності у поведінці підлітка 469
Nowacka Urszula., Luis Ochoa Siguencia. Proces nauczania – uczenia sie, a prawnoauтorskie uwarunkowanIa korzysтanIa z тechnologii cyfrowych w Polsce 475
Войтенко Ю. Взаємовідносини України з Європейським союзом: історичні нариси 482
Войтенко Ю., Вдовиченко О. «Україна в оцінці міжнародних рейтингів за президенства В. Януковича» 488
Вороновська Л. Світоглядні і методологічні проблеми філософії освіти 491
Гадмалієв Сейдалі Бекероглу Розвиток інформаційних технологій у сфері вищої освіти України у 90-х роках хх ст. 498
Дем’яненко Б. Розвиток вітчизняних кратологічних знань: історична ретроспектива 503
Дем’яненко В. Проблеми реформування історичної освіти в україні у контексті співробітництва з радою європи та російською федерацією 513
Дудар В. Місце і роль політичного менеджменту в сучасному суспільстві 519
Енсенов К. герой, ставший легендой (о партизане к.кайсенове) 523
Земцов І. Скрябіна Т. Розуміння як невід’ємна частина знань в процесі навчання студентів-гуманітаріїв 527
Зуйковська А. Ціннісні засади суспільної солідарності у риториці президентів україни 532
Ковач Л. Українсько – польське економічне співробітництво: підсумки та пріоритети 540
Коцур В., Малишко М. Вплив парламентських виборів на процес ротації еліти в україні 546
Коцур В. Етнополітичний вимір української національної меншини у придністров’ї 550
Макаренко Н. Сучасні демонрафічні тенденції в етнічній структуріукраїни (на прикладі донецької області) 555
Ніколаєць К. Легалізація української греко-католицької церкви у другій половині 80-х років хх ст.: історіографія 561
Ніколаєць Ю. Зміни у складі населення донбасу у 1941-1945 рр. 567
Алексанян О. Армяне в украине в первой половине XX в. 576
Порев С. Єдність та розмежування науки, техніки і технології 579
Прядко т., Дем’яненко А. Сучасний український медіапростір як середовище реалізації свободи слова 586
Рубан А. Філософсько-політична інтерпретація української політичної культури 591
Харченко Л., Іваненко А. Формування і розвиток політичної свідомості у контексті політичної культури україни 595
Шандор Ф. Проблема національної ідентичності, як абстрактної та багатовимірної конструкції 600