Випуск 28 (Том 2)

18.04.2014 09:58

Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди", 2013, Вип. 28 (2)

Авраменко О.  Технічні знання як необхідний компонент підготовки майбутніх фахівців технологічної освіти  3

Андрєєва Т., Козоріз І.  Використання екологічних проектів як шлях формування екологічної культури дітей старшого дошкільного віку  9

Архипова С., Смеречак Л.  Формування професійної компетентності майбутніх соціальних педагогів у корекційній роботі з дітьми з вадами психофізичного розвитку  14

Багно Ю.  Практика в літніх оздоровчих таборах як засіб формування педагогічної компетентності майбутніх учителів  19

Безрукавий Р.  Сутність і структура здоров’язберігаючої компетентності майбутніх фахівців пожежно-рятувальної служби  23

Бігунова С.  Виховання естетичної культури майбутнього вчителя образотворчого мистецтва засобами пластики малих форм  28

Булгакова В.  Структура підручників з іноземної мови для учнів 5–7 класів середньої школи кінця 40 – початку 50-х років хх століття (на прикладі підручників з німецької мови)  33

Борисова О.  Соціальне виховання дошкільників у закладах освіти США  38

Борисова О., Осіпчук Ю.  Духовно-обрядові свята як засіб морального виховання дітей старшого дошкільного віку  43

Гедзик А.  Педагогічна спрямованість розумової діяльностті в професійно-графічній підготовці майбутніх учителів креслення 48

Гойдош Н.  Професійна діяльність майбутнього вчителя іноземних мов: сутність та основні компоненти 410

Гончаров В.  технології блочно-модульного навчання у підготовці нового вчителя  54

Данилюк О.  Формування професійної компетентності майбутнього учителя образотворчого мистецтва  58

Демченко А.  Теоретичні засади формування готовності майбутніх фахівців пожежно-рятувальної служби до виховної роботи у підрозділах  61

Добрянська Т.  Формування мовленнєвої культури майбутніх фахівців  68

Доброскок І.  Ретроспективний аналіз освітньої політики та шкільного законодавства на теренах україни в XIX ст.  74

Доброскок А.  Сучасний підхід до розвитку й формування професіоналізму енеджера  83

Довбня Л.  Історія української мовознавчої думки в педагогічній системі підготовки вчителя-філолога  89

Дубінецький В.  Теоретико-методологічні основи управління якістю підготовки спеціалістів на сучасному етапі  94

Дуброва С.  Ключові компетентності як складова професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов  101

Дягілєва Л.  Сутність і структура іншомовної комунікативної компетенції майбутніх дільничних інспекторів  106

Ентентєєва Г.  Виховання моральності майбутніх фахівців на сучасному етапі розвитку суспільства  111

Іващенко А.  Активізація лідерського потенціалу студентів вищих навчальних закладів у процесі позанавчальної діяльності на засадах компетентнісного підходу  117

Іслам А.  Роль і місце молодих спеціалістів автотранспорту у подоланні екологічних негативних явищ  124

Іщук В.  Методологічні основи професійної підготовки майбутнього вчителя фізичного виховання  129

Каплун І.  Діяльнісний компонент у структурі професійної ідентичності майбутніх фахівців технічного профілю  133

Карасевич А.  Зміст і структура готовності студентів до шлюбу і створення сім’ї  138

Клімова А.  Ззмістовна характеристика категорії «професійна компетентність» як показник фахової підготовки менеджерів  143

Козаченко І.  Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів іноземних мов (англійської) у процесі використання інноваційних методів у навчальному процесі  150

Колесник М., Бугасова М.  Формування та розвиток сільськогосподарської освіти в німеччині  154

Кулінка Ю.  Обґрунтування змісту валеологічного компоненту готовності до превентивної діяльності на засадах компетентнісного підходу  158

Колос М.  Особливості професійного вокального навчання майбутнього вчителя музики  164

Линник Ю.  Структура та способи оцінки рівня розвитку професійної компетентності вчителів природничих спеціальностей  170

Маленко О.  Внутрішньолюдський потенціал у процесі формування педагогічного артистизму  178

Малик В.  Єзуїтська педагогічна система як передумова виникнення компетентнісного підходу  183

Мандрик Л.  Компоненти, критерії та рівні сформованості гендерної культури майбутніх фахівців з пожежної безпеки  188

Мехедова Н.  Основи формування національних цінностей у підлітків на уроках музики  194

Michalska A.  Problemy dotyczace Prozdrowotnych kompetencji mlodziezy szkolnej w Polsce  200

Мосціпан В.  Шляхи підвищення позитивного ставлення  учнів до уроків фізичної культури  206

Муковіз О.  Особливості організації дистанційного навчання у системі неперервної освіти вчителів початкової школи  211

Наталевич Н.  Особливості формування економічної компетентності майбутнього фахівця культурології в умовах вищого педагогічного навчального закладу  218

Нікітчин О.  Розвиток математичної освіти в україні (кінець XIX – поч. XX ст.)  222

Новак О.  Підготовка майбутніх учителів початкових класів до інноваційної професійної діяльності  228

Носаченко Т.  Використання народного мистецтва у фаховій підготовці майбутнього вчителя образотворчого мистецтва  234

Опольська А.  Андрагогічні принципи навчання в системі післядипломної освіти  239

Волков Л., Орлов О.  Основи побудови річного циклу навчання бойовим мистецтвам студентів вищих навчальних закладів  244

Павловська О.  Професійна компетентність учителя як запорука успішної діяльності навчального закладу  250

Півень О., Гордієнко О.  Оцінка фізичних навантажень у процесі оздоровчого тренування студентів із низьким рівнем соматичного здоров’я  255

Підборський Ю.  Професійнa компетентність у педагогічній діяльності майбутніх учителів  260

Пилипенко О.  Організація навчальної і виробничої практики студентів ветеринарної медицини внз німеччини і україни  265

Полякова Г.  Показники якості освіти та освітнього середовища вищого навчального закладу в контексті компетентнісного підходу  271

Різник В.  Модель формування готовності майбутніх фахівців економічних спеціальностей до професійної діяльності у процесі вивчення спеціальних дисциплін  277

Савченко М.  Підготовка педагогів до роботи з виховання самостійності в дітей дошкільного віку в ігровій діяльності  283

Саковська Т.  Особливості підготовки майбутніх учителів іноземної мови до міжкультурного виховання учнів  288

Сергійчук О. Сембрат А.  Роль інноваційних педагогічних технологій у підготовці майбутніх учителів  293

Сидоренко М.  Проблеми оціннювання якості освіти на сучасному етапі  298

Свиридюк В.  Терміносистема базових і спеціальних понять процесу формування комунікативної компетентності медичних сестер у вищих медичних закладах  302

Сидоренко О.  Організація формувальних впливів у системі спеціальної підготовки майбутніх соціальних педагогів до комунікативної діяльності в умовах доз  310

Сгадова В.  Проблема формування творчого ставлення до педагогічної діяльності у майбутніх викладачів економіки  316

Слатвінська О.  Формування екологічної компетентності учнів птнз шляхом екологізації їх мислення  321

 Стаднік Н.  Формування готовності майбутнього вчителя до виховання молодших школярів 

Ткаченко О.  Києво-печерська лавра – осередок розвитку мистецької освіти (друга пол. XVI – поч. XіX ст.)  326

Ткаченко О.  Києво-печерська лавра – осередок розвитку мистецької освіти (друга пол. XVI – поч. XіX ст.)  332

Ткаченко Л.  Формування професійно-педагогічної компетентності викладача внз  337

Ткачук С.  Система підготовки вчителя технологій у вищих педагогічних навчальних закладах до формування в учнів технологічної культури  341

Усик О.  Компетентнісний підхід щодо професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у вищій школі  348

Федьович О.  Проблема інтересу в гуманітарних науках  354

Хмельницька О.  Дидактичні погляди м.к. маккавейського  358

Чеснокова Л.  Компетентнісний підхід до формування професійного самовизначення старшокласників у росії в україні  363

Шаповал Л.  Оволодіння емпіричними методами педагогічного дослідження – важлива складова професійної компетентності майбутнього вчителя біології  368

Шапран О., Довгій Р.  Шляхи формування управлінської компетентності майбутніх керівників у системі післядипломної педагогічної освіти  373

Шушара Т.  История и современность: деятельность киевского учебного округа в XIX – начале хх века  377

Яценко Л., Кравченко Т.  Особливості соціалізації дітей молодшого шкільного віку  383

Янісів Ю.  Діалектика традицій та інновацій в сучасній освіті  388

Яременко Л.  аАктуалізація позашкільної діяльності в системи безперервної освіти людини  394

Ярчук Ю.  Формування здорового способу життя як теоретична проблема і практичне завдання  401

Ігнатенко Н.  Умови формування самоосвітньої компетентності майбутнього педагога  414

наталія хромченкова  модель формування відповідальності майбутнього викладача вищої школи в умовах ступеневої педагогічної освіти  420

Бєлякова С.  Особливості корекції поведінки близнюків у період дорослішання  427

Грейліх О.  Особливості синдрому емоційного вигорання у професійній діяльності педагога  433

 Корнійчук О.  Професійно орієнтований тренінг у формуванні математичних компетентностей інженерів еколого-природознавчого напряму  449 

Легун В.  Психологічне забезпечення підвищення інноваційної готовності викладачів у нових умовах  445

Руденко О., Ляшенко А.  Особливості виникнення та переживання стресових станів у студентів вищих навчальних закладів  451

Павлов Ю.  Формування у майбутніх фахівців компетенцій здоров’язбереження  456

Якуба Л.  Формування самостійної особистості підлітка в різних умовах соціалізації  462

Федосєєва І.  Психологічні механізми формування толерантності у поведінці підлітка  469

Nowacka Urszula.,  Luis Ochoa Siguencia.  Proces nauczania – uczenia sie, a prawnoauтorskie uwarunkowanIa korzysтanIa z тechnologii cyfrowych w Polsce  475

Войтенко Ю.  Взаємовідносини України з Європейським союзом: історичні нариси  482

Войтенко Ю., Вдовиченко О.  «Україна в оцінці міжнародних рейтингів за президенства В. Януковича»  488

Вороновська Л.  Світоглядні і методологічні проблеми філософії освіти  491

Гадмалієв Сейдалі Бекероглу Розвиток інформаційних технологій у сфері вищої освіти України у 90-х роках хх ст.  498

Дем’яненко Б.  Розвиток вітчизняних кратологічних знань: історична ретроспектива  503

Дем’яненко В.  Проблеми реформування історичної освіти в україні у контексті співробітництва з радою європи та російською федерацією  513

Дудар В.  Місце і роль політичного менеджменту в сучасному суспільстві  519

Енсенов К.  герой, ставший легендой (о партизане к.кайсенове)  523

Земцов І. Скрябіна Т.  Розуміння як невід’ємна частина знань в процесі навчання студентів-гуманітаріїв  527

Зуйковська А.  Ціннісні засади суспільної солідарності у риториці президентів україни  532

Ковач Л.  Українсько – польське економічне співробітництво: підсумки та пріоритети  540

Коцур В., Малишко М.  Вплив парламентських виборів на процес ротації еліти в україні  546

Коцур В.  Етнополітичний вимір української національної меншини у придністров’ї  550

Макаренко Н.  Сучасні демонрафічні тенденції в етнічній структуріукраїни (на прикладі донецької області)  555

Ніколаєць К.  Легалізація української греко-католицької церкви у другій половині 80-х років хх ст.: історіографія  561

Ніколаєць Ю.  Зміни у складі населення донбасу у 1941-1945 рр.  567

Алексанян О.  Армяне в украине в первой половине XX в.  576

Порев С.  Єдність та розмежування науки, техніки і технології  579

Прядко т., Дем’яненко А.  Сучасний український медіапростір як середовище реалізації свободи слова  586

Рубан А.  Філософсько-політична інтерпретація української політичної культури  591

 Харченко Л., Іваненко А.  Формування і розвиток політичної свідомості у контексті політичної культури україни  595 

Шандор Ф.  Проблема національної ідентичності, як абстрактної та багатовимірної конструкції  600

Назад