Випуск 28 (Том 1)

17.04.2014 09:54

БАЛАГУРА Р. Проблема формування готовності до самовдосконалення у науково-педагогічних дослідженнях 3

БАЛДИНЮК О. Підготовка майбутнього соціального педагога в рамках компетентнісного підходу 9

БЕРЕЖНА Л. до проблеми соціалізації дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у закладах інтернатного типу 14

БІЛЕНКО Н. Реалізація здоров’язберігаючої функції на уроках трудового навчання у початковій школі  19

БОЛЬШАКОВА М. Процес професійної підготовки перекладача як педагогічна система 23

BONTE M. L'enseignement du «Francais langue etrangere»: une evolution considerable  30

БОРИСОВА Н. Застосування інтерактивних методів у процесі вивчення курсу «Ділова іноземна мова» на немовних факультетах  33

БОРИСОВА О., ТУР М. Вплив ігрового середовища на формування творчої особистості дошкільника  38

БОРОВЕЦЬ О. Дидактична компонента у структурі професійної компетентності майбутнього вчителя  43

БУРТОВИЙ С. Комплекс організаційно-педагогічних умов ефективного формування готовності вчителів до використання електронних засобів навчання    47

ВАСЕНКО В. Сучасні проблеми формування компетентності майбутнього вчителя початкової школи у професійній підготовці  54

ВАСЕНКО В. Графічна підготовка в структурі компетентностей майбутнього вчителя технологій  59

ВЕРЕМЧУК А. Компетентнісний підхід у підготовці майбутнього педагога в умовах внз 63

ВЕРЕСОЦЬКА Н. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі освітньої галузі  «Технологія»  70

WIŚNIEWSKA E.  Кompencje nauczyciela we współczesnych warunkach pracy 75

ГЕРЛЯНД Т.  Реалізація компетентнісного підходу при викладанні предметів гуманітарного циклу в умовах  сучасного професійно-технічного навчального закладу  81

ГОРБЕНКО С. Комунікативна компетентність майбутнього вчителя музики в умовах гуманізації освіти 86

ГОРДЕНКО С. Розвиток охорони праці в Україні: державна політика управління   91

ГРИЩЕНКО Г., НІЖЕГОРОДЦЕВ В.  Використання компетентнісного підходу у проектуванні стандартів підготовки вчителя фізики  96

ГРОНА Н.  До проблеми формування навичок роботи з текстом у початковій школі  102

ГРОНА С. Реалізація оздоровчої функції освіти на уроках трудового навчання  108

ДОБРОСКОК І. Організаційно-дидактичні основи навчальної діяльності магістрів у внз 112

ДОЛЕЦЬКА С. Специфіка патріотичного виховання молодших школярів у процесі краєзнавчої роботи  116

ЗАБОЛОТНА Т., ТАНАНА С. Підвищення професійної компетентності майбутніх учителів іноземних мов за допомогою використання новітніх технологій  121

КАЛЮЖКА Н. Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи в умовах вищих навчальних закладів 125

КАРПОВ О. Формування здорового способу життя у молоді на сучасному етапі розвитку суспільства  130

КОВРОВСЬКИЙ І. Професійна підготовка фахівців до викладання курсів духовно-морального спрямування  136

КОЖЕВНІКОВА Л. Формування навичок художньо-педагогічного спілкування у майбутніх учителів музики  143

КОСТИК Є. Формування комунікативної компетенції студентів у процесі вивчення іноземної мови 147

КОСТЮЧЕНКО Л. Компетентнісний підхід у формуванні готовності до професійної діяльності майбутніх учителів початкових класів 153

КРАСЮК Л. Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до педагогічної діяльності: теоретичний аспект 156

КУШНІР В. Ідеологія ставлення педагогів до проблеми поділу гімназійної освіти на класичну та реальну протягом другої половини ХІХ століття 161

ЛАЗАРЄВ О. До питання застосування компетентнісного підходу у підготовці фахівця-аграрія 167

ЛАУН С. Моделювання процесу формування готовності до дослідницької діяльності студентів факультету технологій  174

ЛЕБЕДИК Л. Формування професійної компетентності магістрів педагогіки вищої школи  180

ЛИХОВИД О. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя: науково-теоретичний аспект  186

 МЕХЕД Д. Концептуальні засади розвитку ікт-компетенції у студентів заочної форми навчання 192 

МІШЕНІНА Т. Організаційно-управлінські засади навчального процесу майбутніх учителів філологічних спеціальностей в умовах впнз  195

МИХАЛЮК А. Інтерпретаційні засади української фортепіанної школи  200

МОСЯ І. Педагогічні умови формування самоосвітньої компетентності майбутніх кваліфікованих робітників 204

МОТОРНАЯ С. Компетенция в модели магистра и специалиста ххi века 209

ОНИЩЕНКО Н. Інноваційний розвиток університетських регіональних комплексів в умовах модернізації системи вищої освіти 213

ОПАНАСЕНКО Н. Використання технології особистісно орієнтованого навчання при викладанні курсу «дидактика»  218

ПАЛАМАР С.  Психолого-технологічний механізм формування культурологічно орієнтованої шкільної літературної освіти 224

ПАНЧЕНКО В. Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи до формування предметної математичної компетентності учня 228

ПЕРХАЙЛО Н. Від компетентності вчителя – до компетентності учня: комунікативний аспект  233

ПИЛЬТЯЙ О. Підготовка учнівської молоді до усвідомленого вибору професії в сучасних умовах  238

ПОЯСИК О., МАКСИМОВИЧ О. Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи в контексті компетентнісного підходу   243

ПРИЩЕПА С. Особливості проектування виховної діяльності класного керівника  248

РАШЕВСЬКА Н. Формування математичних компетентностей студентів технічних університетів на основі дослідницького підходу 254

РІЗНИК Л. Професійна та правова культура майбутніх соціальних педагогів: сутність та структура  259

СЕРГІЙЧУК О., СЕМБРАТ А. Університетські регіональні комплекси в системі модернізації вищої освіти  264

СИДОРЕНКО В., БРЕХУНЕЦЬ А. Сутність поняття проектної культури  270

СТРЕЛЬНІКОВ В. Компоненти професійної компетентності викладача вищої школи  278

СТРІЛЕЦЬ О. Основи дослідження етнодизайну в професійній підготовці вчителів образотворчого мистецтва  286

ФОРОСТЮК Т. Особливості професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи   293

ФУРМАН О., КОСТЮЧЕНКО А. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності засобами ікт у професійній підготовці вчителів-предметників   298

ЧЕРНЕНКО Г. Професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів до формування природничих понять у молодших школярів  304

ЧУПРУН Н. Педагогічні аспекти методики формування основних компонентів координаційних здібностей дітей молодшого шкільного віку у процесі занять хореографією 309

ШАРА С. Формування професійних компетенцій молодих викладачів у навчально-методичній роботі вищих навчальних закладів непедагогічного профілю  313 

ШАПРАН О. Реалізація компетентнісного підходу в системі неперервної освіти 319

ШАПРАН Ю. Психодіагностика когнітивно-діяльнісного компонента екологічної компетентності майбутніх учителів біології  324

ШВАРДАК М. Пріоритетні принципи та форми роботи початкової Монтессорі-школи 330

ШИНКАРЕНКО В. Мультимедійні технології як засіб компетентнісного становлення майбутніх учителів музики  336

 ЮРІЙЧУК Н. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя української мови та літератури 341 

НІКІТЧИНА С. Розвиток мовлення дітей переддошкільного віку: фізіологічний і психолінгвістичний аспекти  347

POMYLUIKO V. Іntercultural competence as a cultural awareness  351

 ЦИБУЛЯК Н.  Наукові засади програми розвитку спостережливості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів  354 

БАРНО О. Основні принципи визначення професійної придатності у підготовці майбутніх спеціалістів 359

ІГНАТЬЄВ В. Зв’язок некласичної філософії і некласичних методів освітньої парадигми    ..368

КУЛІНЕНКО Л. інноваційне оновлення освіти 373

ОЛЕКСЕНКО Р. Перспективи й основні напрями розвитку сучасної економічної освіти 379

ПЕНГЛЕР Т. Феномен політичної нації 384

ФЕДОРЕНКО О. Політична свобода в системі демократичного розвитку 390

Назад