Випуск 28 (Том 1)
17.04.2014 09:54БАЛДИНЮК О. Підготовка майбутнього соціального педагога в рамках компетентнісного підходу 9
БІЛЕНКО Н. Реалізація здоров’язберігаючої функції на уроках трудового навчання у початковій школі 19
БОЛЬШАКОВА М. Процес професійної підготовки перекладача як педагогічна система 23
BONTE M. L'enseignement du «Francais langue etrangere»: une evolution considerable 30
БОРИСОВА О., ТУР М. Вплив ігрового середовища на формування творчої особистості дошкільника 38
БОРОВЕЦЬ О. Дидактична компонента у структурі професійної компетентності майбутнього вчителя 43
ВАСЕНКО В. Графічна підготовка в структурі компетентностей майбутнього вчителя технологій 59
ВЕРЕМЧУК А. Компетентнісний підхід у підготовці майбутнього педагога в умовах внз 63
WIŚNIEWSKA E. Кompencje nauczyciela we współczesnych warunkach pracy 75
ГОРБЕНКО С. Комунікативна компетентність майбутнього вчителя музики в умовах гуманізації освіти 86
ГОРДЕНКО С. Розвиток охорони праці в Україні: державна політика управління 91
ГРОНА Н. До проблеми формування навичок роботи з текстом у початковій школі 102
ГРОНА С. Реалізація оздоровчої функції освіти на уроках трудового навчання 108
ДОБРОСКОК І. Організаційно-дидактичні основи навчальної діяльності магістрів у внз 112
ДОЛЕЦЬКА С. Специфіка патріотичного виховання молодших школярів у процесі краєзнавчої роботи 116
КАРПОВ О. Формування здорового способу життя у молоді на сучасному етапі розвитку суспільства 130
КОЖЕВНІКОВА Л. Формування навичок художньо-педагогічного спілкування у майбутніх учителів музики 143
КОСТИК Є. Формування комунікативної компетенції студентів у процесі вивчення іноземної мови 147
ЛАЗАРЄВ О. До питання застосування компетентнісного підходу у підготовці фахівця-аграрія 167
ЛЕБЕДИК Л. Формування професійної компетентності магістрів педагогіки вищої школи 180
ЛИХОВИД О. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя: науково-теоретичний аспект 186
МЕХЕД Д. Концептуальні засади розвитку ікт-компетенції у студентів заочної форми навчання 192
МИХАЛЮК А. Інтерпретаційні засади української фортепіанної школи 200
МОТОРНАЯ С. Компетенция в модели магистра и специалиста ххi века 209
ПЕРХАЙЛО Н. Від компетентності вчителя – до компетентності учня: комунікативний аспект 233
ПИЛЬТЯЙ О. Підготовка учнівської молоді до усвідомленого вибору професії в сучасних умовах 238
ПРИЩЕПА С. Особливості проектування виховної діяльності класного керівника 248
РІЗНИК Л. Професійна та правова культура майбутніх соціальних педагогів: сутність та структура 259
СИДОРЕНКО В., БРЕХУНЕЦЬ А. Сутність поняття проектної культури 270
СТРЕЛЬНІКОВ В. Компоненти професійної компетентності викладача вищої школи 278
ФОРОСТЮК Т. Особливості професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи 293
ШАПРАН О. Реалізація компетентнісного підходу в системі неперервної освіти 319
ШВАРДАК М. Пріоритетні принципи та форми роботи початкової Монтессорі-школи 330
ЮРІЙЧУК Н. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя української мови та літератури 341
НІКІТЧИНА С. Розвиток мовлення дітей переддошкільного віку: фізіологічний і психолінгвістичний аспекти 347
POMYLUIKO V. Іntercultural competence as a cultural awareness 351
ЦИБУЛЯК Н. Наукові засади програми розвитку спостережливості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів 354
БАРНО О. Основні принципи визначення професійної придатності у підготовці майбутніх спеціалістів 359
ІГНАТЬЄВ В. Зв’язок некласичної філософії і некласичних методів освітньої парадигми ..368
КУЛІНЕНКО Л. інноваційне оновлення освіти 373
ОЛЕКСЕНКО Р. Перспективи й основні напрями розвитку сучасної економічної освіти 379
ПЕНГЛЕР Т. Феномен політичної нації 384
ФЕДОРЕНКО О. Політична свобода в системі демократичного розвитку 390
———
Назад