ГУМАНІТАРНИЙ ВІСНИК ДВНЗ «ПЕРЕЯСЛАВ-ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ГРИГОРІЯ СКОВОРОДИ»: ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ – ПЕРЕЯСЛАВ-ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ, 2012. – ВИП. 27. – 529 С.
АНДРЕЄВА Т. ЗАГАРТУВАННЯ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ПІД ЧАС РЕЖИМНИХ МОМЕНТІВ 3
АНДРЮЩЕНКО Т. ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 6
АРТЮШЕНКО О., АРТЮШЕНКО А. ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ ДОВІЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ РУХОВИМИ ДІЯМИ В УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 10
БАГНО Ю., СЕМБРАТ А. УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ВИКОРИСТАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ 15
БАЗИЛЕВИЧ Н., САМОЛЮК А. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОЗДОРОВЧО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ В ПРОЦЕСІ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ 19
БЄСЄДІНА А. РОЗВИТОК НОРМАТИВНО-ПРАВОВОЇ БАЗИ ДІЯЛЬНОСТІ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ МЕРЕЖІ ШКІЛ СПРИЯННЯ ЗДОРОВ’Ю КРАЇН СХІДНОЇ ЄВРОПИ 22
БІГУНОВА С. ФОРМУВАННЯ ЕТНОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬОГО КОНСТРУЮВАННЯ ЛЯЛЬКИ 27
БІЛА О. ХАРАКТЕРИСТИКА ЗМОБІЛІЗОВАНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ СОЦІОНОМІЧНОЇ СФЕРИ В ПРОЕКТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ (КОНСТРУКТИВНІ ПЕДАГОГІЧНІ ПІДХОДИ) 30
БІЛОУСЬКО Л. ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ МАТЕМАТИКИ В ДОШКІЛЬНИКІВ 37
БУЦ М. ЄДНІСТЬ ТЕОРІЇ І ПРАКТИКИ В ПРОФІЛАКТИЦІ ЗАХВОРЮВАНЬ У НАУКОВОМУ ДОРОБКУ АКАДЕМІКА В.І.СКОКА 41
ВАЩЕНКО О. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ СТВОРЕННЯ ЗДОРОВ’Я-ЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА СУЧАСНОЇ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 46
ВОЛНЕНКО Н., ДОРОХОВА О., ЛИТВИНЕНКО В. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ У ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ НА ПРИКЛАДІ ПІДРОЗДІЛУ ПРИВАТНОГО НВК «СТАРТ-ШКОЛА» 50
ГОДУН Н. ВПРОВАДЖЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ ВНЗ: СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ 55
ГОРБИНКО В. ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ У ДИТЯЧИХ ЗАКЛАДАХ ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ 59
ГОРДЕНКО С. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ УЧНІВСЬКОЇ ТА СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ 65
ГРИЦИШИНА Т. ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ З РІДНИМ КРАЄМ ТА ЕЛЕМЕНТИ ТУРИЗМУ В ДИТЯЧОМУ САДКУ 70
ГРІНЕНКО Ю. БЕЗПЕЧНІ УМОВИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ В ОСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ ШЛЯХОМ УПРОВАДЖЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ 76
ДУБРЕВСЬКИЙ Ю. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ І СПОРТУ 80
ЄЖОВА О. ТЕХНОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ЗДОРОВ’Я В УЧНІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ 84
ЄРІЧЕВА Т. ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ В ШКОЛІ 90
ЗАЛІСЬКИЙ А. ТОЛЕРАНТНІСТЬ ЯК ВАЖЛИВА ПРОФЕСІЙНА РИСА СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА 95
ЗАПЛАТИНСЬКИЙ В. ОБҐРУНТУВАННЯ ЗАГАЛЬНОГО ПОНЯТТЯ «НЕБЕЗПЕКА» 99
ІВАНЮК Г. ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ СІЛЬСЬКОЇ ШКОЛИ В УКРАЇНІ (1958 – 2000 РР.) 106
ІВАЩЕНКО А. ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ЗАСОБАМИ ПОЗАНАВЧАЛЬНОЇ РОБОТИ У ВНЗ 112
КАРПЕНКО А. МУЗИЧНИЙ КАТАРСИС – ЯК ЧАСТИНА ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ 116
КЕБКАЛО Т. ВИКЛАДАННЯ ОСНОВ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ У ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ: СУЧАСНИЙ СТАН 120
КЛІМОВА А. ОСВІТНІЙ ПОТЕНЦІАЛ НАЦІОНАЛЬНОЇ РАМКИ КВАЛІФІКАЦІЙ 127
КОЖУХОВСЬКА Л. САМОАНАЛІЗ УРОКУ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ ФАХОВИХ УМІНЬ 131
КОНДРАЦЬКА Г. СУЧАСНИЙ СТАН ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПРОДУКТИВНОГО СТИЛЮ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ, ПРОФЕСІЙНО-МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ ФАХІВЦЯ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ І СПОРТУ В УМОВАХ НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ 136
KОЦУР Н. КОНЦЕПТУ АЛЬНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ: ІСТОРІЯ, ДОСВІД, ПРАКТИКА 143
КРАВЧЕНКО Т. СОЦІАЛЬНЕ ЗДОРОВ’Я Й ОСОБЛИВОСТІ ДІАГНОСТИКИ ЙОГО СФОРМОВАНОСТІ В ДІТЕЙ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ 150
КРИВОПІШИН О. ВИБІР СТРАТЕГІЧНО-БЕЗПЕЧНИХ НАПРЯМКІВ БУДІВНИЦТВА ЗАЛІЗНИЧНОЇ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ ХІХ СТ. 154
КУЗЕМКО Л. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ ВИХОВАТЕЛІВ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ В РОБОТІ З ДОШКІЛЬНИКАМИ 157
ЛАЗАРЕВА М., ХРИПУНКОВА О. АНАЛИЗ СОСТОЯНИЯ ПРОБЛЕМЫ ИНТЕГРАЦИИ ВОСПИТАТЕЛЬНО-ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ И ЛЕЧЕБНО-ОЗДОРОВИТЕЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ В УСЛОВИЯХ ДЕТСКОГО САНАТОРИЯ 163
ЛИСАК О. СТУДЕНТСЬКА АКАДЕМІЧНА МОБІЛЬНІСТЬ В УКРАЇНІ: СУЧАСНИЙ ЕТАП РОЗВИТКУ ТА ПЕРСПЕКТИВИ 167
МАЛАШЕВСЬКА І. ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ-МУЗИКАНТІВ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ МУЗИКОТЕРАПІЇ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ 171
МИЗДРЕНКО О. ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ, ОХОРОНА МАТЕРИНСТВА ЗАСОБАМИ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ЄВГЕНІКИ У НАУКОВІЙ СПАДЩИНІ ПРОФЕСОРА В.Я.ПІДГАЄЦЬКОГО 176
МУЛИК І. ПРОБЛЕМИ І ПІДХОДИ ДО ЛЕКСИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 181
ОВЧАРУК В. ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ 187
ОНИЩЕНКО Н. ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ У СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ЗАСОБАМИ МОЛОДІЖНИХ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ 191
ПАЛІЄНКО О. ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ У ДІТЕЙ В УМОВАХ СІМ’Ї 196
ПАНГЕЛОВА Н., КРАСОВ О. ОРГАНІЗОВАНА РУХОВА АКТИВНІСТЬ ЯК ЧИННИК СВОЄЧАСНОГО МОРАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ 5-6 РОКІВ 199
ПЄЛИХ О. ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО СТАНУ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ДОПРИЗОВНОЇ МОЛОДІ В УМОВАХ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО ЗАКЛАДУ 204
ПІВЕНЬ О., ГОРДІЄНКО О. ОСОБЛИВОСТІ ФІЗИЧНОГО СТАНУ СТУДЕНТІВ І-ІV КУРСІВ НАВЧАННЯ 207
ПІДБОРСЬКИЙ Ю. ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗДОРОВ’Я СТУДЕНТІВ ЗАСОБАМИ РОДИННИХ ТРАДИЦІЙ В УМОВАХ УНІВЕРСИТЕТСЬКИХ КОМПЛЕКСІВ 213
ПОЛЬКА Н., ГОЗАК С., ВОРОБЙОВ О. ПРОФІЛАКТИКА ПОРУШЕНЬ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ ШКОЛЯРІВ У СИСТЕМІ ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗДОРОВ’Я ПІД ЧАС НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ 217
ПОМИЛУЙКО В., ШАПРАН О. ПІДТРИМКА ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗДОРОВ’Я УЧНІВСЬКОЇ ТА СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ В УМОВАХ РЕГІОНАЛЬНИХ УНІВЕРСИТЕТСЬКИХ КОМПЛЕКСІВ 223
РАТУШИНСЬКА А. ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ НА ОСНОВІ ЗАСТОСУВАННЯ МОДУЛЬНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ 227
РЕЗНІК Н. ГУМАНІЗАЦІЯ ВІДНОСИН МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 235
РОЗСОХА А., АЛЄКСЄЄНКО І. ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ГЕОГРАФІЇ ДО БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ В УМОВАХ ПОЛЬОВОЇ ПРАКТИКИ 239
РОМАНЮК О. СТАТЕВЕ ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ: ПРОБЛЕМИ, ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇЇ, ЗНАХІДКИ 242
САМОЙЛЕНКО Н. ПИТАННЯ ПРОФІЛАКТИКИ ЗАХВОРЮВАНЬ У РОБОТІ ТОВАРИСТВА КИЇВСЬКИХ ЛІКАРІВ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ) 247
СЕРГІЙЧУК О. ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ВИКОРИСТАННЯМ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ 252
СИДОРЕНКО В., ЛІСІНА Л. АУТОПСИХОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ВЧИТЕЛЯ 256
СІРЕНКО А. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СВІДОМОГО СТАВЛЕННЯ ДО ЗДОРОВ’Я У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 262
СКУТІНА В. ПРОБЛЕМИ ТА ОСОБЛИВОСТІ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ У БАГАТОДІТНІЙ СІМ’Ї 265
СМІРНОВА О. ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ДО ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЛЬНОГО ПІДХОДУ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОЇ ТВОРЧОСТІ (НА ПРИКЛАДІ МИСТЕЦТВА «БАТИКУ») 271
СОБОЛЄВА С. ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ 275
СОПІВНИК Р. ТИПОЛОГІЇ ЛІДЕРСТВА ЯК ОРІЄНТИР У ВИХОВАННІ УПРАВЛІНЦІВ-ОРГАНІЗАТОРІВ АГРОПРОМИСЛОВОГО ВИРОБНИЦТВА 279
СТАРЧЕНКО М. СОЦІАЛЬНЕ ЗДОРОВ’Я В ІДЕОЛОГІЧНИХ ПАРАДИГМАХ КОМУНІСТИЧНОЇ СИСТЕМИ УСРР (1920-ТІ РР.): РАДЯНСЬКА ІСТОРІОГРАФІЯ 287
СЛИЗЬКОНІС М., ГАРМАШ Л., СТАСЮК Л., БАРАНОВА М., БЕВЗ Р. ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ОПЕРАТОРІВ З ОБРОБКИ ІНФОРМАЦІЇ ТА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ 289
ТАІРОВА Т. ДОСЛІДЖЕННЯ ВИРОБНИЧОГО ТРАВМАТИЗМУ МОЛОДІ НА ТІНЬОВОМУ РИНКУ ПРАЦІ В УКРАЇНІ 294
ТКАЧЕНКО О. ГІГІЄНА ГОЛОСУ У ВОКАЛЬНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ 298
ТОВКУН Л. ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИЙ СУПРОВІД НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В ОСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ 303
ХАРЧЕНКО Н. ФІЗІОЛОГО-ГІГІЄНІЧНІ АСПЕКТИ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖЕННЯ В НАУКОВИХ РОЗРОБКАХ УЧЕНИХ КИЇВСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ СВ. ВОЛОДИМИРА (ДРУГА ПОЛОВИННА ХІХ СТОЛІТТЯ) 306
ХІМЕЙ В. СТАНОВЛЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ ЇЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ 311
ХМЕЛЬНИЦЬКА Н. ВИКОРИСТАННЯМІНЕРАЛЬНИХ ТА ПИТНИХ ВОД УКРАЇНИ В ОЗДОРОВЧИХ ЦІЛЯХ 314
ХМЕЛЬНИЦЬКА О. М. К. МАККАВЕЙСЬКИЙ ПРО ДУХОВНЕ ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ 319
ШАПОВАЛ Л., БОНДАРЕНКО Р. ЗНАННЯ ПРО ЕКОЛОГІЧНО БЕЗПЕЧНЕ ХАРЧУВАННЯ ЯК НЕОБХІДНА УМОВА ВАЛЕОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ 324
ШАПРАН Ю. ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ У ФОРМУВАННІ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ 329
ШАХНЕНКО В. СТРАТЕГІЯ І ТАКТИКА ПОБУДОВИ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ОЗДОРОВЧОЇ ПРОГРАМИ УЧНІВ У КУРСІ ОСНОВ ЗДОРОВ’Я 334
ШУБЕНКО Л. ВИКОРИСТАННЯ ІННФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я 340
ШУЛЬГА І. ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА РОБЛЕМА 343
ЮНАК А. ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУ ВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ З ЛИЖНОЇ ПІДГОТОВКИ 348
ЯЦЕНКО Л. СУТНІСТЬ ТА ОСНОВНІ ФАКТОРИ ФОРМУВАННЯ ВАЛЕОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ 352
ТУПЧІЙ А. КРИТЕРІЇ ТА РІВНІ ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТУРИСТИЧНОЇ СФЕРИ 357
КОЦУР В. ЛУИС ОЧАО СІГУЕНЦІЯ АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МІЖНАРОДНОЇ БЕЗПЕКИ В НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМАХ ВИЩОЇ ШКОЛИ УКРАЇНИ 362
ПЕТРОЧКО Ж. ЧИННИКИ ЗАХИЩЕНОСТІ ПІДРОСТАЮЧОЇ ОСОБИСТОСТІ В ДИТЯЧОМУ ГРОМАДСЬКОМУ ОБ’ЄДНАННІ 366
ТКАЧЕНКО Л. ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАСОБАМИ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ УНІВЕРСИТЕТСЬКИХ КОМПЛЕКСІВ 370
БЕЗРУКАВИЙ Р. ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ 375
БОГУШ В. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ СЕНСОЖИТТЄВИХ ОРІЄНТАЦІЙ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ СХИЛЬНОЇ ДО НЕВРОТИЧНИХ РОЗЛАДІВ 379
ВАСИЛЬКЕВИЧ Я. ПРОБЛЕМА ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ КРЕАТИВНОСТІ З КОГНІТИВНИМИ ТА ОСОБИСТІСНИМИ ХАРАКТЕРИСТИКАМИ 386
ГАРМАШ Л. ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ У ПІДЛІТКІВ СПЕЦІАЛЬНОЇ МЕДИЧНОЇ ГРУПИ 392
ЗАІКІНА Г., ТВЕРДОХЛІБ М. ПРОБЛЕМА НАДМІРНОГО ІНФОРМАЦІЙНОГО НАВАНТАЖЕННЯ ЯК ФАКТОРУ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОЇ НЕБЕЗПЕКИ СУЧАСНИХ ШКОЛЯРІВ 396
КАЛМИКОВА Л. ЗДОРОВ’ЯФОРМУЮЧІ КАЗКОТЕРАПЕВТИЧНІ ПСИХОТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ 400
ЛАТІНА Г. НАПРЯМИ ПРОФІЛАКТИКИ ВЖИВАННЯ ТЮТЮНУ ТА АЛКОГОЛЮ СЕРЕД ХЛОПЦІВ 15-17 РОКІВ 405
ЛОХВИЦЬКА Л. ПСИХІЧНЕ ЗДОРОВ’Я ЯК СКЛАДОВА У МОРАЛЬНОМУ ЗРОСТАННІ ОСОБИСТОСТІ ДОШКІЛЬНИКА 408
ЛЮБЧЕНКО Н. ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧІ ЗАСАДИ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ ПЕРШИХ КУРСІВ ДО НАВЧАННЯ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ 414
НІКІТЧИН О. ФАКТОРИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОЛОДІ 418
НІКІТЧИНА С. ДУХОВНІ АСПЕКТИ ЗДОРОВ’Я В ПОГЛЯДАХ Я.А. КОМЕНСЬКОГО І Г.С. СКОВОРОДИ 422
ПАВЛОВ Ю. ОКРЕМІ АСПЕКТИ ПРОФІЛАКТИКИ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ МОЛОДІ В КРАЇНАХ ЄВРОСОЮЗУ 426
ЧЕПЕЛЮК А. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 431
ШМАЛЄЙ С. САМОАКТУ АЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ ЯК СТРАТЕГІЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ 438
БУЯШЕНКО В. СОЦІАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОСТІ І СОЦІАЛЬНЕ ПІКЛУВАННЯ 443
ДЕМ’ЯНЕНКО Б. ВПЛИВ ТРУДОВОЇ МІГРАЦІЇ НА МОРАЛЬНЕ ТА ФІЗИЧНЕ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНЦІВ 449
ДУДЕНКО А. ЗНАННЯ ЯК ДОСВІД ТВОРЧОГО ПОШУКУ ЛЮДИНИ 455
КАСЬЯН В. КОЕВОЛЮЦІЯ СЕНСУ ЖИТТЯ ТА УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕЇ 459
КІСТЕР Л. ДОСЛІДНИЦЬКА СТРАТЕГІЯ «СИТУ АТИВНОГО АНАЛІЗУ» ПРО НЕОБХІДНІСТЬ ЕМПІРИЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ – ВЕДЕННЯ ДО ТЕМИ 465
ЛІЩУК-ТОРЧИНСЬКА Т. ТЕОРЕТИКО-ЕПІСТЕМОЛОГІЧНІ ТА СОЦІОКУЛЬТУРНІ КОНТЕКСТИ ФОРМУВАННЯ МУЗЕЙНОГО НАРАТИВУ 469
МАРТИЧ Р. РОЗУМІННЯ ЖИВОГО У РАННЬОХРИСТИЯНСЬКІЙ ТРАДИЦІЇ 475
НЕЖИВА О. ОСВІТНЯ ТРАДИЦІЯ У СУЧАСНІЙ ПРОБЛЕМАТИЦІ НІМЕЦЬКОЇ ФІЛОСОФІЇ ОСВІТІ 480
РИК С. ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ І ПРОБЛЕМИ ЕКОБЕЗПЕЧНОГО РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА 484
РУБАН А., ХАРЧЕНКО Л. ПІЗНАННЯ ТА ЗАКОНОМІРНОСТІ ЙОГО РОЗВИТКУ (ФІЛОСОФСЬКИЙ АНАЛІЗ) 489
СИТНИК О., АБДУЛЛІН А. ВИТОКИ ПРОБЛЕМИ ДЕФОРМАЦІЇ ДУХОВНОСТІ ТА МОРАЛІ СЕРЕД СУЧАСНОЇ МОЛОДІ 495
СПИС О. РОЛЬ РЕЛІГІЇ І ЦЕРКВИ В СУСПІЛЬНОМУ ЖИТТІ НАРОДУ (ЗА ПРАЦЕЮ В. ЛИПИНСЬКОГО «РЕЛІГІЯ І ЦЕРКВА В ІСТОРІЇ УКРАЇНИ»): УРОКИ ДЛЯ СЬОГОДЕННЯ 499
ЮХИМЕНКО Н. СИСТЕМА ОСВІТИ ФРАНЦІЇ ХІХ-ХХ СТ.: ОСОБИСТІСНА ОРІЄНТАЦІЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ 503
КОНОВАЛОВА Я. МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «СУЧАСНІ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ТА ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ: СТАН, ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ», 20-21 ВЕРЕСНЯ 2012 РОКУ 509