Випуск 27

10.04.2014 10:05

ГУМАНІТАРНИЙ ВІСНИК ДВНЗ «ПЕРЕЯСЛАВ-ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ  ІМЕНІ ГРИГОРІЯ СКОВОРОДИ»: ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ – ПЕРЕЯСЛАВ-ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ, 2012. – ВИП. 27. – 529 С.

АНДРЕЄВА Т. ЗАГАРТУВАННЯ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ПІД ЧАС РЕЖИМНИХ МОМЕНТІВ 3

АНДРЮЩЕНКО Т. ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ  В ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 6

АРТЮШЕНКО О., АРТЮШЕНКО А. ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ ДОВІЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ РУХОВИМИ ДІЯМИ В УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 10

БАГНО Ю., СЕМБРАТ А. УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ВИКОРИСТАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ 15

БАЗИЛЕВИЧ Н., САМОЛЮК А. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОЗДОРОВЧО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ В ПРОЦЕСІ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ 19

БЄСЄДІНА А. РОЗВИТОК НОРМАТИВНО-ПРАВОВОЇ БАЗИ ДІЯЛЬНОСТІ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ МЕРЕЖІ ШКІЛ СПРИЯННЯ ЗДОРОВ’Ю КРАЇН СХІДНОЇ ЄВРОПИ 22

БІГУНОВА С. ФОРМУВАННЯ ЕТНОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬОГО КОНСТРУЮВАННЯ ЛЯЛЬКИ 27

БІЛА О. ХАРАКТЕРИСТИКА ЗМОБІЛІЗОВАНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ СОЦІОНОМІЧНОЇ СФЕРИ В ПРОЕКТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ (КОНСТРУКТИВНІ ПЕДАГОГІЧНІ ПІДХОДИ) 30

БІЛОУСЬКО Л. ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ МАТЕМАТИКИ В ДОШКІЛЬНИКІВ 37

БУЦ М. ЄДНІСТЬ ТЕОРІЇ І ПРАКТИКИ В ПРОФІЛАКТИЦІ ЗАХВОРЮВАНЬ У НАУКОВОМУ ДОРОБКУ АКАДЕМІКА В.І.СКОКА 41

ВАЩЕНКО О. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ СТВОРЕННЯ ЗДОРОВ’Я-ЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА СУЧАСНОЇ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 46

ВОЛНЕНКО Н., ДОРОХОВА О., ЛИТВИНЕНКО В. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ У ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ НА ПРИКЛАДІ ПІДРОЗДІЛУ ПРИВАТНОГО НВК «СТАРТ-ШКОЛА» 50

ГОДУН Н. ВПРОВАДЖЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ ВНЗ: СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ 55

ГОРБИНКО В. ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ У ДИТЯЧИХ ЗАКЛАДАХ ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ 59

ГОРДЕНКО С. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ УЧНІВСЬКОЇ ТА СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ 65

ГРИЦИШИНА Т. ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ З РІДНИМ КРАЄМ ТА ЕЛЕМЕНТИ ТУРИЗМУ В ДИТЯЧОМУ САДКУ 70

ГРІНЕНКО Ю. БЕЗПЕЧНІ УМОВИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ  В ОСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ ШЛЯХОМ УПРОВАДЖЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ  ТЕХНОЛОГІЙ 76

ДУБРЕВСЬКИЙ Ю. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ І СПОРТУ 80

ЄЖОВА О. ТЕХНОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ЗДОРОВ’Я В УЧНІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ 84

ЄРІЧЕВА Т. ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ В ШКОЛІ 90

ЗАЛІСЬКИЙ А. ТОЛЕРАНТНІСТЬ ЯК ВАЖЛИВА ПРОФЕСІЙНА РИСА СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА 95

ЗАПЛАТИНСЬКИЙ В. ОБҐРУНТУВАННЯ ЗАГАЛЬНОГО ПОНЯТТЯ «НЕБЕЗПЕКА» 99

ІВАНЮК Г. ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ СІЛЬСЬКОЇ ШКОЛИ В УКРАЇНІ (1958 – 2000 РР.) 106

ІВАЩЕНКО А. ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ЗАСОБАМИ ПОЗАНАВЧАЛЬНОЇ РОБОТИ У ВНЗ 112

КАРПЕНКО А. МУЗИЧНИЙ КАТАРСИС – ЯК ЧАСТИНА ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ 116

КЕБКАЛО Т. ВИКЛАДАННЯ ОСНОВ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ У ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ: СУЧАСНИЙ СТАН 120

КЛІМОВА А. ОСВІТНІЙ ПОТЕНЦІАЛ НАЦІОНАЛЬНОЇ РАМКИ  КВАЛІФІКАЦІЙ 127

КОЖУХОВСЬКА Л. САМОАНАЛІЗ УРОКУ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ ФАХОВИХ УМІНЬ 131

КОНДРАЦЬКА Г. СУЧАСНИЙ СТАН ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПРОДУКТИВНОГО СТИЛЮ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ, ПРОФЕСІЙНО-МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ ФАХІВЦЯ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ І СПОРТУ В УМОВАХ НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ 136

KОЦУР Н. КОНЦЕПТУ АЛЬНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ: ІСТОРІЯ, ДОСВІД, ПРАКТИКА 143

КРАВЧЕНКО Т. СОЦІАЛЬНЕ ЗДОРОВ’Я Й ОСОБЛИВОСТІ ДІАГНОСТИКИ ЙОГО СФОРМОВАНОСТІ В ДІТЕЙ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ 150

КРИВОПІШИН О. ВИБІР СТРАТЕГІЧНО-БЕЗПЕЧНИХ НАПРЯМКІВ БУДІВНИЦТВА ЗАЛІЗНИЧНОЇ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ ХІХ СТ. 154

КУЗЕМКО Л. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ ВИХОВАТЕЛІВ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ В РОБОТІ З ДОШКІЛЬНИКАМИ 157

ЛАЗАРЕВА М., ХРИПУНКОВА О. АНАЛИЗ СОСТОЯНИЯ ПРОБЛЕМЫ ИНТЕГРАЦИИ ВОСПИТАТЕЛЬНО-ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ И ЛЕЧЕБНО-ОЗДОРОВИТЕЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ В УСЛОВИЯХ ДЕТСКОГО САНАТОРИЯ 163

ЛИСАК О. СТУДЕНТСЬКА АКАДЕМІЧНА МОБІЛЬНІСТЬ В УКРАЇНІ: СУЧАСНИЙ ЕТАП РОЗВИТКУ ТА ПЕРСПЕКТИВИ 167

МАЛАШЕВСЬКА І. ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ-МУЗИКАНТІВ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ МУЗИКОТЕРАПІЇ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ  ПРОЦЕС ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ 171

МИЗДРЕНКО О. ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ, ОХОРОНА МАТЕРИНСТВА ЗАСОБАМИ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ЄВГЕНІКИ У НАУКОВІЙ СПАДЩИНІ ПРОФЕСОРА В.Я.ПІДГАЄЦЬКОГО 176

МУЛИК І. ПРОБЛЕМИ І ПІДХОДИ ДО ЛЕКСИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 181

ОВЧАРУК В. ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ 187

ОНИЩЕНКО Н. ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ У СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ЗАСОБАМИ МОЛОДІЖНИХ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ 191

ПАЛІЄНКО О. ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ У ДІТЕЙ В УМОВАХ  СІМ’Ї 196

ПАНГЕЛОВА Н., КРАСОВ О. ОРГАНІЗОВАНА РУХОВА АКТИВНІСТЬ ЯК ЧИННИК СВОЄЧАСНОГО МОРАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ 5-6 РОКІВ 199

ПЄЛИХ О. ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО СТАНУ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ДОПРИЗОВНОЇ МОЛОДІ В УМОВАХ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО ЗАКЛАДУ 204

ПІВЕНЬ О., ГОРДІЄНКО О. ОСОБЛИВОСТІ ФІЗИЧНОГО СТАНУ СТУДЕНТІВ І-ІV КУРСІВ НАВЧАННЯ 207

ПІДБОРСЬКИЙ Ю. ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗДОРОВ’Я СТУДЕНТІВ ЗАСОБАМИ РОДИННИХ ТРАДИЦІЙ В УМОВАХ УНІВЕРСИТЕТСЬКИХ КОМПЛЕКСІВ 213

ПОЛЬКА Н., ГОЗАК С., ВОРОБЙОВ О. ПРОФІЛАКТИКА ПОРУШЕНЬ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ ШКОЛЯРІВ У СИСТЕМІ ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗДОРОВ’Я ПІД ЧАС НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ 217

ПОМИЛУЙКО В., ШАПРАН О. ПІДТРИМКА ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗДОРОВ’Я УЧНІВСЬКОЇ ТА СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ В УМОВАХ РЕГІОНАЛЬНИХ УНІВЕРСИТЕТСЬКИХ КОМПЛЕКСІВ 223

РАТУШИНСЬКА А. ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ НА ОСНОВІ ЗАСТОСУВАННЯ МОДУЛЬНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ 227

РЕЗНІК Н. ГУМАНІЗАЦІЯ ВІДНОСИН МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 235

РОЗСОХА А., АЛЄКСЄЄНКО І. ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ГЕОГРАФІЇ ДО БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ В УМОВАХ ПОЛЬОВОЇ ПРАКТИКИ 239

РОМАНЮК О. СТАТЕВЕ ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ: ПРОБЛЕМИ, ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇЇ, ЗНАХІДКИ 242

САМОЙЛЕНКО Н. ПИТАННЯ ПРОФІЛАКТИКИ ЗАХВОРЮВАНЬ У РОБОТІ ТОВАРИСТВА КИЇВСЬКИХ ЛІКАРІВ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ) 247

СЕРГІЙЧУК О. ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ВИКОРИСТАННЯМ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ 252

СИДОРЕНКО В., ЛІСІНА Л. АУТОПСИХОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ВЧИТЕЛЯ 256

СІРЕНКО А. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СВІДОМОГО СТАВЛЕННЯ ДО ЗДОРОВ’Я У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 262

СКУТІНА В. ПРОБЛЕМИ ТА ОСОБЛИВОСТІ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ У БАГАТОДІТНІЙ СІМ’Ї 265

СМІРНОВА О. ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ДО ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЛЬНОГО ПІДХОДУ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОЇ ТВОРЧОСТІ (НА ПРИКЛАДІ МИСТЕЦТВА «БАТИКУ») 271

СОБОЛЄВА С. ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ 275

СОПІВНИК Р. ТИПОЛОГІЇ ЛІДЕРСТВА ЯК ОРІЄНТИР У ВИХОВАННІ УПРАВЛІНЦІВ-ОРГАНІЗАТОРІВ АГРОПРОМИСЛОВОГО ВИРОБНИЦТВА 279

СТАРЧЕНКО М. СОЦІАЛЬНЕ ЗДОРОВ’Я В ІДЕОЛОГІЧНИХ ПАРАДИГМАХ КОМУНІСТИЧНОЇ СИСТЕМИ УСРР (1920-ТІ РР.): РАДЯНСЬКА ІСТОРІОГРАФІЯ 287

СЛИЗЬКОНІС М., ГАРМАШ Л., СТАСЮК Л., БАРАНОВА М., БЕВЗ Р. ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ОПЕРАТОРІВ З ОБРОБКИ ІНФОРМАЦІЇ ТА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ 289

 ТАІРОВА Т. ДОСЛІДЖЕННЯ ВИРОБНИЧОГО ТРАВМАТИЗМУ МОЛОДІ НА ТІНЬОВОМУ РИНКУ ПРАЦІ В УКРАЇНІ 294 

ТКАЧЕНКО О. ГІГІЄНА ГОЛОСУ У ВОКАЛЬНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ 298

ТОВКУН Л. ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИЙ СУПРОВІД НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В ОСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ 303

ХАРЧЕНКО Н. ФІЗІОЛОГО-ГІГІЄНІЧНІ АСПЕКТИ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖЕННЯ В НАУКОВИХ РОЗРОБКАХ УЧЕНИХ КИЇВСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ СВ. ВОЛОДИМИРА (ДРУГА ПОЛОВИННА ХІХ СТОЛІТТЯ) 306

ХІМЕЙ В. СТАНОВЛЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ ЇЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ 311

ХМЕЛЬНИЦЬКА Н. ВИКОРИСТАННЯМІНЕРАЛЬНИХ ТА ПИТНИХ ВОД УКРАЇНИ В ОЗДОРОВЧИХ ЦІЛЯХ 314

ХМЕЛЬНИЦЬКА О. М. К. МАККАВЕЙСЬКИЙ ПРО ДУХОВНЕ ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ 319

ШАПОВАЛ Л., БОНДАРЕНКО Р. ЗНАННЯ ПРО ЕКОЛОГІЧНО БЕЗПЕЧНЕ ХАРЧУВАННЯ ЯК НЕОБХІДНА УМОВА ВАЛЕОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ 324

ШАПРАН Ю. ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ У ФОРМУВАННІ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ 329

ШАХНЕНКО В. СТРАТЕГІЯ І ТАКТИКА ПОБУДОВИ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ОЗДОРОВЧОЇ ПРОГРАМИ УЧНІВ У КУРСІ ОСНОВ ЗДОРОВ’Я 334

ШУБЕНКО Л. ВИКОРИСТАННЯ ІННФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я 340

ШУЛЬГА І. ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА РОБЛЕМА 343

ЮНАК А. ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУ ВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ З ЛИЖНОЇ ПІДГОТОВКИ 348

ЯЦЕНКО Л. СУТНІСТЬ ТА ОСНОВНІ ФАКТОРИ ФОРМУВАННЯ ВАЛЕОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ 352

ТУПЧІЙ А. КРИТЕРІЇ ТА РІВНІ ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТУРИСТИЧНОЇ СФЕРИ 357

КОЦУР В. ЛУИС ОЧАО СІГУЕНЦІЯ АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МІЖНАРОДНОЇ БЕЗПЕКИ В НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМАХ ВИЩОЇ ШКОЛИ УКРАЇНИ 362

ПЕТРОЧКО Ж. ЧИННИКИ ЗАХИЩЕНОСТІ ПІДРОСТАЮЧОЇ ОСОБИСТОСТІ В ДИТЯЧОМУ ГРОМАДСЬКОМУ ОБ’ЄДНАННІ 366

ТКАЧЕНКО Л. ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАСОБАМИ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ УНІВЕРСИТЕТСЬКИХ КОМПЛЕКСІВ 370

БЕЗРУКАВИЙ Р. ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ 375

БОГУШ В. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ СЕНСОЖИТТЄВИХ ОРІЄНТАЦІЙ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ СХИЛЬНОЇ ДО НЕВРОТИЧНИХ РОЗЛАДІВ 379

ВАСИЛЬКЕВИЧ Я. ПРОБЛЕМА ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ КРЕАТИВНОСТІ З КОГНІТИВНИМИ ТА ОСОБИСТІСНИМИ ХАРАКТЕРИСТИКАМИ 386

ГАРМАШ Л. ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ У ПІДЛІТКІВ СПЕЦІАЛЬНОЇ МЕДИЧНОЇ ГРУПИ 392

ЗАІКІНА Г., ТВЕРДОХЛІБ М. ПРОБЛЕМА НАДМІРНОГО ІНФОРМАЦІЙНОГО НАВАНТАЖЕННЯ ЯК ФАКТОРУ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОЇ НЕБЕЗПЕКИ СУЧАСНИХ ШКОЛЯРІВ 396

 КАЛМИКОВА Л. ЗДОРОВ’ЯФОРМУЮЧІ КАЗКОТЕРАПЕВТИЧНІ ПСИХОТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ 400 

ЛАТІНА Г. НАПРЯМИ ПРОФІЛАКТИКИ ВЖИВАННЯ ТЮТЮНУ ТА АЛКОГОЛЮ СЕРЕД ХЛОПЦІВ 15-17 РОКІВ 405

ЛОХВИЦЬКА Л. ПСИХІЧНЕ ЗДОРОВ’Я ЯК СКЛАДОВА У МОРАЛЬНОМУ ЗРОСТАННІ ОСОБИСТОСТІ ДОШКІЛЬНИКА 408

ЛЮБЧЕНКО Н. ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧІ ЗАСАДИ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ ПЕРШИХ КУРСІВ ДО НАВЧАННЯ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ 414

НІКІТЧИН О. ФАКТОРИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОЛОДІ 418

НІКІТЧИНА С. ДУХОВНІ АСПЕКТИ ЗДОРОВ’Я  В ПОГЛЯДАХ Я.А. КОМЕНСЬКОГО І  Г.С. СКОВОРОДИ 422

ПАВЛОВ Ю. ОКРЕМІ АСПЕКТИ ПРОФІЛАКТИКИ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ МОЛОДІ В КРАЇНАХ  ЄВРОСОЮЗУ 426

ЧЕПЕЛЮК А. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 431

ШМАЛЄЙ С. САМОАКТУ АЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ ЯК СТРАТЕГІЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ 438

БУЯШЕНКО В. СОЦІАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОСТІ І СОЦІАЛЬНЕ ПІКЛУВАННЯ 443

ДЕМ’ЯНЕНКО Б. ВПЛИВ ТРУДОВОЇ МІГРАЦІЇ НА МОРАЛЬНЕ ТА ФІЗИЧНЕ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНЦІВ 449

ДУДЕНКО А. ЗНАННЯ ЯК ДОСВІД ТВОРЧОГО ПОШУКУ ЛЮДИНИ 455

КАСЬЯН В. КОЕВОЛЮЦІЯ СЕНСУ ЖИТТЯ ТА УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕЇ 459

КІСТЕР Л. ДОСЛІДНИЦЬКА СТРАТЕГІЯ «СИТУ АТИВНОГО АНАЛІЗУ» ПРО НЕОБХІДНІСТЬ ЕМПІРИЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ – ВЕДЕННЯ ДО ТЕМИ 465

ЛІЩУК-ТОРЧИНСЬКА Т. ТЕОРЕТИКО-ЕПІСТЕМОЛОГІЧНІ ТА СОЦІОКУЛЬТУРНІ КОНТЕКСТИ ФОРМУВАННЯ МУЗЕЙНОГО НАРАТИВУ 469

МАРТИЧ Р. РОЗУМІННЯ ЖИВОГО У РАННЬОХРИСТИЯНСЬКІЙ ТРАДИЦІЇ 475

НЕЖИВА О. ОСВІТНЯ ТРАДИЦІЯ У СУЧАСНІЙ ПРОБЛЕМАТИЦІ НІМЕЦЬКОЇ ФІЛОСОФІЇ ОСВІТІ 480

РИК С. ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ І ПРОБЛЕМИ ЕКОБЕЗПЕЧНОГО РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА 484

РУБАН А., ХАРЧЕНКО Л. ПІЗНАННЯ ТА ЗАКОНОМІРНОСТІ ЙОГО РОЗВИТКУ (ФІЛОСОФСЬКИЙ АНАЛІЗ) 489

СИТНИК О., АБДУЛЛІН А. ВИТОКИ ПРОБЛЕМИ ДЕФОРМАЦІЇ ДУХОВНОСТІ ТА МОРАЛІ СЕРЕД СУЧАСНОЇ МОЛОДІ 495

СПИС О. РОЛЬ РЕЛІГІЇ І ЦЕРКВИ В СУСПІЛЬНОМУ ЖИТТІ НАРОДУ (ЗА ПРАЦЕЮ В. ЛИПИНСЬКОГО «РЕЛІГІЯ І ЦЕРКВА В ІСТОРІЇ УКРАЇНИ»): УРОКИ ДЛЯ СЬОГОДЕННЯ 499

ЮХИМЕНКО Н. СИСТЕМА ОСВІТИ ФРАНЦІЇ ХІХ-ХХ СТ.: ОСОБИСТІСНА ОРІЄНТАЦІЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ 503

КОНОВАЛОВА Я. МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «СУЧАСНІ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ТА  ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ: СТАН, ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ», 20-21 ВЕРЕСНЯ 2012 РОКУ 509

 

Назад