Випуск 26
09.04.2014 12:38ГУМАНІТАРНИЙ ВІСНИК ДВНЗ «ПЕРЕЯСЛАВ-ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ГРИГОРІЯ СКОВОРОДИ»:
ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ – ПЕРЕЯСЛАВ-ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ, 2012. – ВИП. 26. – 438 C.
Аврамич Ю., Носаченко Т. ВИВЧЕННЯ ОСНОВ ДИЗАЙНУ В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ 8
Алєксєєнко І. ПОЗАКЛАСНА РОБОТА З ГЕОГРАФІЇ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ І – ІІІ СТУПЕНІВ 12
Багно Ю. ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ПРАКТИЦІ ЛІТНІХ ОЗДОРОВЧИХ ТАБОРІВ 15
Білецька І. БАГАТОМОВНІСТЬ ТА СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ МОВНОЇ ПОЛІТИКИ США 19
Білобровко Т., Панченко В. ФОРМУВАННЯ ПРАКТИЧНОГО РОЗУМУ У СТУДЕНТІВ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ 24
Бойко А. ПОШУКОВА АКТИВНІСТЬ ЯК ПРОЯВ СПРЯМОВАНОСТІ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА НА САМОЗМІНУ 31
Борисова О., Іванова Л. РОЛЬ ТЕАТРАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЕСТЕТИЧНОМУ ВИХОВАННІ ДОШКІЛЬНИКІВ 38
Борисова О., Осіпчук Ю. ОБРЯДОВІ СВЯТА ЯК ЗАСІБ ДУХОВНОГО СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 42
Васенко В., Васенко В. ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК ОБОВ’ЯЗКОВИЙ КОМПОНЕНТ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦЯ 47
Волков В., Дудка Ю. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ОСОБЛИВОСТІ СИСТЕМИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ РІЗНИХ ВЕРСТВ НАСЕЛЕННЯ УКРАЇНИ 51
Воробель М. ВПЛИВ ЗАСОБІВ МИСТЕЦТВА НА ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ У ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ НІМЕЧЧИНИ 55
Воропай Н. МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ 60
Гаргін В. ПРАКТИЧНА ПРИДАТНІСТЬ УЧНЯ ДО ПЕВНОГО ВИДУ ДІЯЛЬНОСТІ 65
Гойдош Н. ДІАЛОГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ 70
Гончарова Н. ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ ГЕОГРАФІЇ ПІД ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ 75
Горбенко М. ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СПОРТИВНО-ОЗДОРОВЧОГО ТУРИЗМУ В УНІВЕРСИТЕТІ 80
Грітченко А. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ ДО РОБОТИ У СІЛЬСЬКІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ 85
Гура Т. РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОГО МИСЛЕННЯ ЯК ПРІОРИТЕТНИЙ НАПРЯМ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ 89
Єпіхіна М., Коваленко Т. ЩОДЕННИК З ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ ЯК ЕФЕКТИВНА ФОРМА ОЦІНЮВАННЯ ЗВІТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ СТУДЕНТІВ-ПРАКТИКАНТІВ 94
Іващенко А. ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ТВОРЧОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ В ПРОЦЕСІ Ї ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ 105
Ісак О. АКАДЕМІЧНА МОБІЛЬНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ В ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ УКРАЇНИ ТА ЇЇ СУТЬ 112
Іщук В. ВИКОРИСТАННЯ КОНТЕКСТНОГО НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ПЕДАГІЧНОЇ ПРАКТИКИ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ В ШКОЛІ 119
Калюжка Н. ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА У ПРОФЕСІЙНОМУ СТАНОВЛЕННІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 123
Кірдан О. МОДЕРНІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ВИЩИМИ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ УКРАЇНСЬКОГО ДЕРЖАВОТВОРЕННЯ 127
Колос М. МОРАЛЬНО-ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ УКРАЇНСЬКОГО ПІСЕННОГО ФОЛЬКЛОРУ 133
Костюченко Л. ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ В УМОВАХ РЕГІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТСЬКОГО КОМПЛЕКСУ 139
Котєнєва Ю. ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО ПРОФЕСІЙНУ КАР’ЄРУ В СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕДЖУ 143
Кумейко Г. ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ І КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ 148
Лаун С. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ І ФАКТОРИ РОЗВИТКУ ГОТОВНОСТІ ДО ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТУ ТЕХНОЛОГІЙ ВИЩОЇ ШКОЛИ 154
Літовка О. МЕТОДОЛОГІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ В ПРОЦЕСІ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ 159
Мазоха Д. ПЕДАГОГІЧНА ПІДГОТОВКА СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА У ПРАКТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 163
Максимова О. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДО АНАЛІТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 168
Марченко Т. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ДОСВІДУ МОРАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ МОЛОДШИХ ПІДЛІТКІВ 172
Михайленко О. МЕТОДИКА РЕАЛІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ 176
Молчанова В. СУБ`ЄКТ-СУБ`ЄКТИВНА ТВОРЧА ВЗАЄМОДІЯ МІЖ УЧИТЕЛЕМ І УЧНЯМИ ЯК НЕВІД`ЄМНА УМОВА ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 181
Нагрибельна І. МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З КУРСУ «МЕТОДИКА НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ» У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 186
Нікітчина С. ОСОБЛИВОСТІ ЗАПРОВАДЖЕННЯ ЗНАНЬ ІЗ ПИТАНЬ ІНТЕЛЕКТУ АЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ (ІЗ ДОСВІДУ РОБОТИ ДВНЗ «ПЕРЕЯСЛАВ-ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ГРИГОРІЯ СКОВОРОДИ») 190
Нікітчин О. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПЕДАГОГІЧНОЇ АКСІОЛОГІЇ В СИСТЕМІ ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ 194
Николин М. СОЦІОПЕДАГОГІЧНІ ФАКТОРИ ФОРМУВАННЯ ДУХОВНО ЗОРІЄНТОВАНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 200
Новак О. ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДОЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ 204
Онищенко Н. ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ЗАСОБАМИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ 210
Першко Г. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТІВ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «СОЦІАЛЬНА ПЕДАГОГІКА» В ІНКЛЮЗИВНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 215
Петухова Л. СТРУКТУРНО-КОМПОНЕНТНА ПРОФЕСІЙНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ 219
Півень О., Гордієнко О. ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЇ ДІВЧАТ 12-14 РОКІВ ДО ЗАНЯТЬ ФІЗИЧНОЮ КУЛЬТУРОЮ 226
Підборський Ю. ФОРМУВАННЯ ПРАКТИЧНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО РОБОТИ В ЛІТНІХ ОЗДОРОВЧИХ ЗАКЛАДАХ 230
Попенко О. АКТУ АЛЬНІСТЬ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 235
Порєв О. СИСТЕМИ РАНЖУВАННЯ УНІВЕРСИТЕТІВ: ПОЗИТИВ І НЕОДНОЗНАЧНІСТЬ 240
Постригач Н. ПРОБЛЕМА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО КОМУНІКАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ДИТЯЧИХ ОЗДОРОВЧИХ ЗАКЛАДІВ 249
Пюра О. ДО ПИТАННЯ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІКИ ПОРТФОЛІО У ПРОФЕСІЙНОМУ СТАНОВЛЕННІ УЧИТЕЛЯ-ЄВРОПЕЙЦЯ 253
Ратушинська А. РОЗВИТОК САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ВНЗ 258
Рептух Н. РОЗРОБКА МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАГІСТРІВ СОЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ В УМОВАХ НАВЧАННЯ У ВНЗ 263
Різник Л., Погребна Л. ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ 268
Савченко М. ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ ВИХОВАННЯ САМОСТІЙНОСТІ В СУЧАСНІЙ ПРАКТИЦІ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ 273
Самсонова О. ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СТУДЕНТІВ УНІВЕРСИТЕТУ 279
Свириденко О. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ ПІДЛІТКІВ У ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКИХ СПОРТИВНИХ ШКОЛАХ 285
Сергійчук О. ПЕДАГОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІСТОРІЇ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ 289
Соколова І. НЕПЕРЕРВНА ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ 294
Стаднік Н. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОПТИМІЗАЦІЇ ВИХОВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ В ШЕСТИРІЧНИХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ 300
Стеценко А. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ КЕРІВНИКІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 306
Сулаєва Н. СТАНОВЛЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ В ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОМУ КОЛЕКТИВІ ВИЩОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ 310
Ткаченко Л. ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 316
Тонконог Н.ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 320
Усик О. ПРАКТИКА В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ 325
Форостюк Т. ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 331
Храмцова О. ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 336
Хромченкова Н. ПІДГОТОВКА ВІДПОВІДАЛЬНОГО МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНИХ ЗМІН 339
Чикалова Т. РЕАЛІЗАЦІЯ ЕТНОПЕДАГОГІЧНОЇ СКЛАДОВОЇ У ЗМІСТІ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА 343
Шаповал Л. ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ УЧНІВ – ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ 349
Шапран О. КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТІВ 354
Шапран Ю. ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ ПРОВЕДЕННЯ ПОЛЬОВОЇ ПРАКТИКИ 359
Юрченко Н. ОРГАНИЗАЦИЯ ИНДИВИДУ АЛЬНОЙ МЕТОДИЧЕСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ БУДУЩЕГО УЧИТЕЛЯ В УСЛОВИЯХ ПЕДАГОГИЧЕСКОГО КОЛЛЕДЖА 364
Якушко К. ДОСВІД РОБОТИ З ЕЛЕКТРОННИМ НАВЧАЛЬНИМ КУРСОМ «АНГЛІЙСЬКА МОВА» ДЛЯ ПЕРШОКУРСНИКІВ ТРАНСПОРТНОГО ПРОФІЛЮ У НАЦІОНАЛЬНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ БІОРЕСУРСІВ І ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ УКРАЇНИ 369
Яценко Л. ЗМІСТ, ФОРМИ І МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ГЕНДЕРНИХ ВЗАЄМОВІДНОСИН СТАРШОКЛАСНИКІВ 373
Василькевич Я. ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ РИС ОСОБИСТОСТІ ТА КРЕАТИВНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ 378
Ендеберя І. ПРОФЕСІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ ЯК ПСИХОЛОГІЧНА ПРОБЛЕМА 384
Лукіянчук А. ПРОФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ ЯК АСПЕКТ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА В СУЧАСНИХ УМОВАХ 388
Бова В., Рубан А., Харченко Л. ФІЛОСОФСЬКІ ІДЕЇ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПРОСВІТНИЦТВА ТА ЇХ СУЧАСНЕ ЗНАЧЕННЯ 394
Буяк Б. СВІТОГЛЯДНО-ФІЛОСОФСЬКА СКЛАДОВА НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ МОЛОДІ 400
Ганаба С. ЕВРИСТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ МЕРЕЖНОЇ ОСВІТИ У САМОРОЗВИТКУ СОБИСТОСТІ 405
Ліщук-Торчинська Т. НАЦІОНАЛЬНА ІДЕНТИЧНІСТЬ УКРАЇНЦІВ ЗА УМОВИ ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОГО ІСТОРИЧНОГО НАРАТИВУ 411
Михайлишин Г. ФІЛОСОФСЬКИЙ АНАЛІЗ КРИЗОВИХ ЯВИЩ У СУЧАСНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ 417
———
Назад