Випуск 26

09.04.2014 12:38

ГУМАНІТАРНИЙ  ВІСНИК  ДВНЗ  «ПЕРЕЯСЛАВ-ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ  ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ  УНІВЕРСИТЕТ  ІМЕНІ  ГРИГОРІЯ  СКОВОРОДИ»:

ЗБІРНИК  НАУКОВИХ ПРАЦЬ –  ПЕРЕЯСЛАВ-ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ, 2012.  –  ВИП. 26. –  438 C.

 

Аврамич Ю., Носаченко Т. ВИВЧЕННЯ ОСНОВ ДИЗАЙНУ В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ 8

Алєксєєнко І. ПОЗАКЛАСНА РОБОТА З ГЕОГРАФІЇ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ І – ІІІ СТУПЕНІВ 12

Багно Ю. ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ПРАКТИЦІ ЛІТНІХ ОЗДОРОВЧИХ ТАБОРІВ 15

  Білецька І. БАГАТОМОВНІСТЬ ТА СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ МОВНОЇ ПОЛІТИКИ США     19 

 Білобровко Т.,  Панченко В. ФОРМУВАННЯ ПРАКТИЧНОГО РОЗУМУ У СТУДЕНТІВ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ  24

Бойко А. ПОШУКОВА АКТИВНІСТЬ ЯК ПРОЯВ СПРЯМОВАНОСТІ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА НА САМОЗМІНУ  31

Борисова О., Іванова Л. РОЛЬ ТЕАТРАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЕСТЕТИЧНОМУ ВИХОВАННІ ДОШКІЛЬНИКІВ  38

Борисова О., Осіпчук Ю. ОБРЯДОВІ СВЯТА ЯК ЗАСІБ ДУХОВНОГО СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ  42

Васенко В., Васенко В. ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК ОБОВ’ЯЗКОВИЙ КОМПОНЕНТ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦЯ   47

Волков В., Дудка Ю. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ОСОБЛИВОСТІ СИСТЕМИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ РІЗНИХ ВЕРСТВ НАСЕЛЕННЯ УКРАЇНИ   51

Воробель М. ВПЛИВ ЗАСОБІВ МИСТЕЦТВА НА ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ У ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ НІМЕЧЧИНИ     55

 Воропай Н. МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ  60

 Гаргін В. ПРАКТИЧНА ПРИДАТНІСТЬ УЧНЯ ДО ПЕВНОГО ВИДУ ДІЯЛЬНОСТІ 65

 Гойдош Н. ДІАЛОГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ 70

 Гончарова Н. ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ ГЕОГРАФІЇ ПІД ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ  75

 Горбенко М. ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СПОРТИВНО-ОЗДОРОВЧОГО ТУРИЗМУ В УНІВЕРСИТЕТІ   80

 Грітченко А. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ  МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ ДО  РОБОТИ У СІЛЬСЬКІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ 85

 Гура Т. РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОГО МИСЛЕННЯ ЯК ПРІОРИТЕТНИЙ НАПРЯМ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ   89

 Єпіхіна М., Коваленко Т. ЩОДЕННИК З ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ ЯК ЕФЕКТИВНА ФОРМА ОЦІНЮВАННЯ ЗВІТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ СТУДЕНТІВ-ПРАКТИКАНТІВ  94

 Іващенко А. ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ТВОРЧОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ В ПРОЦЕСІ Ї ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ  105

 Ісак О. АКАДЕМІЧНА МОБІЛЬНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ В ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ УКРАЇНИ ТА ЇЇ СУТЬ  112

  Іщук В. ВИКОРИСТАННЯ КОНТЕКСТНОГО НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ПЕДАГІЧНОЇ ПРАКТИКИ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ В ШКОЛІ   119

 Калюжка Н. ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА У ПРОФЕСІЙНОМУ СТАНОВЛЕННІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ  123

 Кірдан О. МОДЕРНІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ВИЩИМИ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ УКРАЇНСЬКОГО ДЕРЖАВОТВОРЕННЯ   127

 Колос М. МОРАЛЬНО-ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ УКРАЇНСЬКОГО ПІСЕННОГО ФОЛЬКЛОРУ    133

 Костюченко Л. ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ В УМОВАХ РЕГІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТСЬКОГО КОМПЛЕКСУ  139

  Котєнєва Ю. ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО ПРОФЕСІЙНУ КАР’ЄРУ В СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕДЖУ  143

 Кумейко Г. ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ І КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ   148

 Лаун С. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ І ФАКТОРИ РОЗВИТКУ ГОТОВНОСТІ ДО ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТУ ТЕХНОЛОГІЙ ВИЩОЇ ШКОЛИ  154

 Літовка О. МЕТОДОЛОГІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ В ПРОЦЕСІ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ    159

  Мазоха Д. ПЕДАГОГІЧНА ПІДГОТОВКА СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА У ПРАКТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ    163

  Максимова О. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДО АНАЛІТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 168

  Марченко Т. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ДОСВІДУ МОРАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ МОЛОДШИХ ПІДЛІТКІВ  172

  Михайленко О. МЕТОДИКА РЕАЛІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ  176

 Молчанова В. СУБ`ЄКТ-СУБ`ЄКТИВНА ТВОРЧА ВЗАЄМОДІЯ МІЖ УЧИТЕЛЕМ І УЧНЯМИ ЯК НЕВІД`ЄМНА УМОВА ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ   181

  Нагрибельна І. МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З КУРСУ «МЕТОДИКА НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ» У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ   186

  Нікітчина С. ОСОБЛИВОСТІ ЗАПРОВАДЖЕННЯ ЗНАНЬ ІЗ ПИТАНЬ ІНТЕЛЕКТУ АЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ (ІЗ ДОСВІДУ РОБОТИ ДВНЗ «ПЕРЕЯСЛАВ-ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ГРИГОРІЯ СКОВОРОДИ»)  190

 Нікітчин О. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПЕДАГОГІЧНОЇ АКСІОЛОГІЇ В СИСТЕМІ ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ  194

  Николин М. СОЦІОПЕДАГОГІЧНІ ФАКТОРИ ФОРМУВАННЯ ДУХОВНО ЗОРІЄНТОВАНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА    200

  Новак О. ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ  ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДОЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ   204

  Онищенко Н. ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ЗАСОБАМИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ  210

  Першко Г. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТІВ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «СОЦІАЛЬНА ПЕДАГОГІКА»   В ІНКЛЮЗИВНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ    215

  Петухова Л. СТРУКТУРНО-КОМПОНЕНТНА ПРОФЕСІЙНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ    219

  Півень О., Гордієнко О. ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЇ ДІВЧАТ 12-14 РОКІВ ДО ЗАНЯТЬ ФІЗИЧНОЮ КУЛЬТУРОЮ   226

  Підборський Ю. ФОРМУВАННЯ ПРАКТИЧНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО РОБОТИ В ЛІТНІХ ОЗДОРОВЧИХ ЗАКЛАДАХ 230

  Попенко О. АКТУ АЛЬНІСТЬ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ   235

  Порєв О. СИСТЕМИ РАНЖУВАННЯ УНІВЕРСИТЕТІВ: ПОЗИТИВ І НЕОДНОЗНАЧНІСТЬ    240

  Постригач Н. ПРОБЛЕМА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО КОМУНІКАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ДИТЯЧИХ ОЗДОРОВЧИХ ЗАКЛАДІВ  249

  Пюра О. ДО ПИТАННЯ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІКИ ПОРТФОЛІО У ПРОФЕСІЙНОМУ СТАНОВЛЕННІ УЧИТЕЛЯ-ЄВРОПЕЙЦЯ   253

  Ратушинська А. РОЗВИТОК САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ВНЗ   258

  Рептух Н. РОЗРОБКА МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАГІСТРІВ СОЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ В УМОВАХ НАВЧАННЯ У ВНЗ 263

 Різник Л., Погребна Л. ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ  СОЦІАЛЬНИХ  ПЕДАГОГІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ  268

  Савченко М. ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ ВИХОВАННЯ САМОСТІЙНОСТІ В СУЧАСНІЙ ПРАКТИЦІ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ   273

  Самсонова О. ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СТУДЕНТІВ УНІВЕРСИТЕТУ   279

  Свириденко О. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ ПІДЛІТКІВ У ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКИХ СПОРТИВНИХ ШКОЛАХ     285

  Сергійчук О. ПЕДАГОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІСТОРІЇ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ  289

  Соколова І. НЕПЕРЕРВНА ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ   294

  Стаднік Н. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОПТИМІЗАЦІЇ ВИХОВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ В ШЕСТИРІЧНИХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ 300

 Стеценко А. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ КЕРІВНИКІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ  306

  Сулаєва Н. СТАНОВЛЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ В ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОМУ КОЛЕКТИВІ ВИЩОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ    310

  Ткаченко Л. ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА   316

  Тонконог Н.ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ  320

  Усик О. ПРАКТИКА В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ  325

 Форостюк Т. ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ    331

  Храмцова О. ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ  336

  Хромченкова Н. ПІДГОТОВКА ВІДПОВІДАЛЬНОГО МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНИХ ЗМІН    339

  Чикалова Т. РЕАЛІЗАЦІЯ ЕТНОПЕДАГОГІЧНОЇ СКЛАДОВОЇ У ЗМІСТІ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА  343

  Шаповал Л. ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ УЧНІВ – ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ  349

  Шапран О. КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТІВ   354

Шапран Ю. ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ ПРОВЕДЕННЯ ПОЛЬОВОЇ ПРАКТИКИ   359

  Юрченко Н. ОРГАНИЗАЦИЯ ИНДИВИДУ АЛЬНОЙ МЕТОДИЧЕСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ БУДУЩЕГО УЧИТЕЛЯ В УСЛОВИЯХ ПЕДАГОГИЧЕСКОГО КОЛЛЕДЖА   364

  Якушко К. ДОСВІД РОБОТИ З ЕЛЕКТРОННИМ НАВЧАЛЬНИМ КУРСОМ «АНГЛІЙСЬКА МОВА» ДЛЯ ПЕРШОКУРСНИКІВ ТРАНСПОРТНОГО ПРОФІЛЮ У НАЦІОНАЛЬНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ  БІОРЕСУРСІВ І ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ УКРАЇНИ 369

  Яценко Л. ЗМІСТ, ФОРМИ І МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ГЕНДЕРНИХ ВЗАЄМОВІДНОСИН СТАРШОКЛАСНИКІВ  373

 Василькевич Я. ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ РИС ОСОБИСТОСТІ ТА КРЕАТИВНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ  378

  Ендеберя І. ПРОФЕСІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ ЯК ПСИХОЛОГІЧНА ПРОБЛЕМА  384

  Лукіянчук А. ПРОФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ ЯК АСПЕКТ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА В СУЧАСНИХ УМОВАХ      388

Бова В., Рубан А., Харченко Л. ФІЛОСОФСЬКІ ІДЕЇ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПРОСВІТНИЦТВА ТА ЇХ СУЧАСНЕ ЗНАЧЕННЯ    394

  Буяк Б. СВІТОГЛЯДНО-ФІЛОСОФСЬКА СКЛАДОВА НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ МОЛОДІ   400

  Ганаба С. ЕВРИСТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ МЕРЕЖНОЇ ОСВІТИ У САМОРОЗВИТКУ СОБИСТОСТІ     405

  Ліщук-Торчинська Т. НАЦІОНАЛЬНА ІДЕНТИЧНІСТЬ УКРАЇНЦІВ ЗА УМОВИ ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОГО ІСТОРИЧНОГО НАРАТИВУ 411

  Михайлишин Г. ФІЛОСОФСЬКИЙ АНАЛІЗ КРИЗОВИХ ЯВИЩ У СУЧАСНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ   417

 

Назад