Випуск 24
04.04.2014 10:09Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»: збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2012. – Випуск 24. – 484с.
ПЕДАГОГІКА
АРТЕМЬЄВА І. Професійна компетентність учителя початкової школи як передумова цілеспрямованого використання педагогічних технологій у професійній діяльності 3
БЕЗРУКАВИЙ Р. Сучасні педагогічні технології в процесі формування професійної компетентності у майбутніх учителів фізичного виховання 15
БІЛАН А. Методика викладання основних систем сучасних автомобілів з електронним обладнанням 20
БІЛОБРОВКО Т., ПАНЧЕНКО В. Післядипломна педагогічна освіта: перспективи розвитку . 23
БРЕУС О. Навчально-ігрові технології як засіб формування інноваційного потенціалу майбутнього вчителя початкових класів в освітньому процесі ВНЗ 28
БРЕХУНЕЦЬ А. Методика навчання школярів розв’язанню творчих графічних задач із креслення 33
ВАСЕНКО В. Технологічні особливості пізнавальної діяльності молодших школярів при вивченні елементів графічної грамоти 37
ВАСЕНКО В. Технології забезпечення графічної освіти учнівської молоді України у довоєнний період 42
ГАРГІН В. Наукові здобутки нового покоління вчених у галузі методики трудового навчання 47
ГЛУЗМАН Н. Оцінювання якості сформованості методико-математичної компетентності в майбутніх учителів початкових класів 52
ГОЛУБОВА Г. Роль педагогічних інтеграційних технологій у навчально-виховному процесі вишу 58
ГОРБАТЮК Р., СЕМЕЛЯК Я. Інформатизація освітнього процесу у вищих навчальних закладах України в сучасних умовах 63
ГОРБЕНКО С. Технологічний підхід до формування музично-творчої особистості учнів основної школи 69
ГОРБУНОВА Н. Сучасні підходи до організації самостійної роботи студентів педагогічних спеціальностей 73
ГОЙДОШ Н. Сутність поняття «ініціативність» у психолого-педагогічній літературі 78
ГРОНА Н. Аналіз ліричної поезії в початковій школі 84
ДРОБОТ Н. Упровадження інтерактивних технологій у навчальний процес сучасної школи 90
ЖИВИЦЬКИЙ В. Формування медіакультури майбутнього педагога-музиканта засобами аудіовізуальних технологій 94
ЗАБОЛОТНА Т., ТАНАНА С. Використання інноваційних методів як запорука ефективності навчання іноземної мови 100
ЗЕМЦОВ І., СКРЯБІНА Т. Роль релігійної педагогіки в навчанні студентів-гуманітаріїв 104
ЗИМІВЕЦЬ Н. Соціально-педагогічна діяльність зі збереження та зміцнення репродуктивного здоров’я підлітків 109
ІЩЕНКО В. Теоретичні засади сучасних освітніх технологій навчання 113
ІЩУК В. Контекстне навчання як інноваційна технологія професійної підготовки майбутніх учителів 117
КАЛЮЖКА Н. Підготовка майбутніх учителів з основ риторики 121
КИСЛА О. Особливості проведення інтерактивних рольових ігор у вищому навчальному закладі 126
КОВАЛЬОВА Н. Інноваційні технології естетичного виховання у практиці роботи вищої школи 131
КОЖЕВНІКОВА Л. Технологія модульного навчання як засіб розвитку технічних навичок майбутніх учителів музики в класі фортепіано 136
КОЛОМІЄЦЬ О., БОРКАЧ Є. Особливості підготовки бакалаврів математики в Україні та Угорщині: порівняльний аналіз 140
КОСТЮЧЕНКО Л. Особистісно орієнтована освіта майбутнього вчителя з позиції технологічного підходу 146
КОЦУР Н. Здоров’язберігальний супровід навчального процесу в освітніх закладах 151
КРИВОНОС О., КОБИЛЯКОВА Г. Евристичне навчання як умова активізації пізнавально-творчої діяльності учнів і студентів 157
КУТОВА О. Використання технологій естетичного виховання учнів у навчально-виховному процесі сучасної школи 163
ЛАУН С. Формування творчої особистості майбутнього вчителя технологій у процесі професійної підготовки до дослідницької діяльності 168
ЛЕБЕДЄВА А. Інтерактивна взаємодія в системі «викладач–студент» 173
ЛЕГІН В. Формування рефлексивних умінь навчальної діяльності молодших школярів: теоретичний аспект 178
ЛЕОНОВ А. Педагогічні умови організації навчання майбутніх робітників харчової промисловості 184
ЛИХОВИД О. Організаційно-практичні аспекти краєзнавчої підготовки вчителя загальноосвітньої школи 187
ЛОВ’ЯНОВА І. Профільна школа: історичний досвід та сучасні проблеми 192
ЛЮРІНА Т. Підготовка конкурентоспроможних фахівців у вищому педагогічному навчальному закладі 198
МАЛИК В. Педагогічні особливості шкільної системи освіти та особистісно зорієнтоване навчання ордену єзуїтів 204
МАТІЙЧАК О., ФЕДОРЕНКО В. Формування у школярів естетичного сприймання дійсності в музично-творчій діяльності 209
МІРОШНІЧЕНКО Т. Особливості використання пісочної терапії у професійній діяльності вчителя початкових класів 214
МУЛИК К. Експресивні здібності як необхідна умова формування професійної готовності майбутніх учителів суспільно-гуманітарних дисциплін 219
НИКИТЧИН А. Психолого-педагогические основи использования компьютерних технологий при формировании коммуникативно-речевих умений школьников 223
НІКІТЧИНА С. Соціально-педагогічні особливості управління професійно-технічним навчальним закладом у сучасних ринкових умовах 227
НІКОЛАЄНКО Ю. Формування мотивації майбутніх аграріїв до професійного спілкування в іншомовному середовищі 234
НОВАК О. Сутнісні характеристики авторських освітніх технологій 239
НОСАЧЕНКО В. Формування в учнів 6 класу уміння працювати з географічними картами 243
ОВЧАРОВ С. Шляхи розвитку креативних якостей майбутніх учителів інформатики 247
ОНИЩЕНКО Н. Підготовка майбутніх учителів до використання проектних технологій у практиці роботи школи 252
ОНІПКО В. Педагогічні технології у професійній підготовці майбутніх учителів природничих дисциплін до профільного навчання учнів 258
ПАЛАМАРЧУК В. Формування інструментально-виконавської надійності студентів у контексті теорій інформаційно-емоційного стресу 263
ПАНЧЕНКО В. Розвиток логічного мислення на уроках математики 268
ПАРФАНОВИЧ І. Специфіка технології корекційно-реабілітаційної роботи з дівчатами девіантної поведінки у діяльності соціального педагога 272
ПІДБОРСЬКИЙ Ю. Діалогові технології як частина комунікативного середовища у навчально-виховному процесі 278
ПРИГОДІЙ М. Зміст і структура підготовки майбутніх учителів технологій до здійснення профільного навчання учнів 283
ПРИТЮПА О. Особливості фахової підготовки вчителів природничого профілю на Єлисаветградщині (друга половина ХІХ – початок ХХ століття) 288
ПРОКОФ’ЄВА М. Індивідуалізовані завдання як засіб диференційованого навчання 294
РАТУШИНСЬКА А. Розвиток професійно важливих якостей учителя початкових класів у процесі самоосвіти 298
РІЗНИК В. Технологія формування готовності майбутніх фахівців економічних спеціальностей до професійної діяльності 303
РІЗНИК Л. Основні аспекти удосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців у вищій школі 309
РОЖКО Т. Соціальна компетентність студентів технічних коледжів як результат гуманітарної підготовки 314
САВЧЕНКО О., ЦИМБАЛ О. Феномен придатності до працевлаштування та його розвиток у системі професійної освіти 319
САВЧЕНКО Н. Польська позашкільна педагогіка середини ХХ ст. про методику масової виховної роботи 323
САМОЙЛЕНКО Н. Еволюція поняття «педагогічні технології» 329
СЕМБРАТ А., БАГНО Ю. Використання сучасних педагогічних технологій у процесі професійної підготовки майбутніх учителів: компаративний аналіз 335
СЕРГІЙЧУК О. Деякі аспекти впровадження нових інформаційних технологій у навчальний процес ВНЗ 342
СИДОРУК О. Використання інтерактивних технологій у підготовці вчителів іноземної мови в Німеччині 349
СІЛЬЧУК О. Педагогічний потенціал професійної іншомовної підготовки майбутніх аграріїв 353
СТРІЛЕЦЬ С. Деякі аспекти інноваційної освіти у вищій школі 359
ТЕРЕХОВА В. Діагностування рівнів сформованості готовності майбутніх перекладачів до міжкультурного спілкування як передумова ефективності впровадження сучасних педагогічних технологій 364
ТКАЧЕНКО Л. Сугестивні технології у навчально-виховному процесі 370
ТКАЧЕНКО С. Діагностування етичної компетентності майбутніх учителів: критеріальний аналіз 374
УСИК О. Робота соціального педагога з неблагополучними сім’ями: технологічний аспект 380
ХЛИВНЮК М., СИТНЯКІВСЬКА С. Педагогічні умови активізації професійного навчання фахівців високотехнологічних спеціальностей 385
ЦЕЛОВАЛЬНИКОВА А. Основи педагогических технологий патриотического воспитания 390
ЧЕРНЕНКО Г. Реформування національного змісту початкової освіти в Україні (1917–1920-і рр.) 396
ШАПОВАЛ Л. Мотивація навчальної діяльності на заняттях з методики викладання біології як психолого-педагогічна проблема 402
ШАПРАН О. Технологічний підхід у формуванні пізнавальної активності школярів 407
ШАПРАН Ю. Модернізація вищої освіти з позицій компетентнісного підходу 411
KOVACIK B., LASICOVA J., ZAPLATYNSKYI V., UЉIAK J., HOSCHEKOVБ D., HUSENICOVБ L. Снижение социально-политических опасностей путём образования 417
ПСИХОЛОГІЯ
КИРИЧЕНКО Т., ГЕРБЕРЗАГІНА Р. Психологічні особливості розвитку мотивації досягнення підлітків 423
КИРИЧЕНКО Т., ОРЛЕНКО Ю. Специфіка становлення професійної ідентичності майбутніх психологів 428
ЛОХВИЦЬКА Л. Особливості розвитку моральних мотивів поведінки у дітей дошкільного віку 433
РУДЕНКО О. Особливості роботи з розвитку музичних здібностей у дітей дошкільного віку 439
ХОМИЧ Г., ПОТАПЕНКО Ю. Дослідження проблеми інтернет-залежності в підлітків 444
ФІЛОСОФІЯ
ГАЙДУЧОК П. Г.С.Сковорода: теорія самоорганізації свободи особистості і справедливості 449
ЗУБАНЬ Г. Агресія як інтегральна властивість особистості (історико-філософський аналіз) 454
ЛІЩУК-ТОРЧИНСЬКА Т. Структуралістська трактовка Хейденом Уайтом епістемологічного статусу та пояснюючої ролі історичного наративу 458
СТОГНІЙ І. Філософські виміри життя у творчості Г.С.Сковороди: моральне задоволення і щастя 464
———
Назад