Випуск 24

04.04.2014 10:09

Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»: збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2012. – Випуск 24. – 484с.

 

ПЕДАГОГІКА

АРТЕМЬЄВА І. Професійна компетентність учителя початкової школи як передумова цілеспрямованого використання педагогічних технологій у професійній діяльності  3

АРТЮШЕНКО А., АРТЮШЕНКО О. Педагогічна система формування особистісної мобільності в учнів загально освітньої школи в процесі  фізичного виховання  9

БЕЗРУКАВИЙ Р. Сучасні педагогічні технології в процесі формування професійної компетентності у майбутніх учителів фізичного виховання   15

БІЛАН А. Методика викладання основних систем сучасних автомобілів з електронним обладнанням   20

БІЛОБРОВКО Т., ПАНЧЕНКО В. Післядипломна педагогічна освіта: перспективи розвитку     .  23

БРЕУС О. Навчально-ігрові технології як засіб формування інноваційного потенціалу майбутнього вчителя початкових класів в освітньому процесі ВНЗ      28

БРЕХУНЕЦЬ А. Методика навчання школярів розв’язанню творчих графічних задач із креслення   33

ВАСЕНКО В. Технологічні особливості пізнавальної діяльності молодших школярів при вивченні елементів графічної грамоти  37

ВАСЕНКО В. Технології забезпечення графічної освіти учнівської молоді України у довоєнний період  42

ГАРГІН В. Наукові здобутки нового покоління вчених у галузі методики трудового навчання   47

ГЛУЗМАН Н. Оцінювання якості сформованості методико-математичної компетентності в майбутніх учителів початкових класів   52

ГОЛУБОВА Г. Роль педагогічних інтеграційних технологій у навчально-виховному процесі вишу     58

ГОРБАТЮК Р., СЕМЕЛЯК Я. Інформатизація освітнього процесу у вищих навчальних закладах України в сучасних умовах   63

ГОРБЕНКО С. Технологічний підхід до формування музично-творчої особистості учнів основної школи   69

ГОРБУНОВА Н. Сучасні підходи до організації самостійної роботи студентів педагогічних спеціальностей    73

ГОЙДОШ Н. Сутність поняття «ініціативність» у психолого-педагогічній літературі  78

ГРОНА Н. Аналіз ліричної поезії в початковій школі   84

ДРОБОТ Н. Упровадження інтерактивних технологій у навчальний процес сучасної школи     90

ЖИВИЦЬКИЙ В. Формування медіакультури майбутнього педагога-музиканта засобами аудіовізуальних технологій   94

ЗАБОЛОТНА Т., ТАНАНА С. Використання інноваційних методів як запорука ефективності навчання іноземної мови    100

ЗЕМЦОВ І., СКРЯБІНА Т. Роль релігійної педагогіки в навчанні студентів-гуманітаріїв   104

ЗИМІВЕЦЬ Н. Соціально-педагогічна діяльність зі збереження та зміцнення репродуктивного здоров’я  підлітків    109

ІЩЕНКО В. Теоретичні засади сучасних освітніх технологій навчання  113

ІЩУК В. Контекстне навчання як інноваційна технологія професійної підготовки майбутніх учителів    117

КАЛЮЖКА Н. Підготовка майбутніх учителів з основ риторики   121

КИСЛА О. Особливості проведення інтерактивних рольових ігор у вищому навчальному закладі    126

КОВАЛЬОВА Н. Інноваційні технології естетичного виховання у практиці роботи вищої школи   131

КОЖЕВНІКОВА Л. Технологія модульного навчання як засіб розвитку технічних навичок майбутніх учителів музики в класі фортепіано     136

КОЛОМІЄЦЬ О., БОРКАЧ Є. Особливості підготовки бакалаврів математики в Україні та Угорщині: порівняльний аналіз    140

КОСТЮЧЕНКО Л. Особистісно орієнтована освіта майбутнього вчителя з позиції технологічного підходу  146

КОЦУР Н. Здоров’язберігальний супровід навчального процесу в освітніх закладах    151

КРИВОНОС О., КОБИЛЯКОВА Г. Евристичне навчання як умова активізації пізнавально-творчої діяльності учнів і студентів  157

КУТОВА О. Використання технологій естетичного виховання учнів у навчально-виховному процесі сучасної школи     163

ЛАУН С. Формування творчої особистості майбутнього вчителя технологій у процесі професійної підготовки до дослідницької діяльності      168

ЛЕБЕДЄВА А. Інтерактивна взаємодія в системі «викладач–студент»    173

ЛЕГІН В. Формування рефлексивних умінь навчальної діяльності молодших школярів: теоретичний аспект   178

ЛЕОНОВ А. Педагогічні умови організації навчання майбутніх робітників харчової промисловості     184

ЛИХОВИД О. Організаційно-практичні аспекти краєзнавчої підготовки вчителя загальноосвітньої школи    187

ЛОВ’ЯНОВА І. Профільна школа: історичний досвід та сучасні проблеми    192

ЛЮРІНА Т. Підготовка конкурентоспроможних фахівців у вищому педагогічному навчальному закладі    198

МАЛИК В. Педагогічні особливості шкільної системи освіти та особистісно зорієнтоване навчання ордену єзуїтів    204

МАТІЙЧАК О., ФЕДОРЕНКО В. Формування у школярів естетичного сприймання дійсності в музично-творчій діяльності     209

МІРОШНІЧЕНКО Т. Особливості використання пісочної терапії у професійній діяльності вчителя початкових класів    214

МУЛИК К. Експресивні здібності як необхідна умова формування професійної готовності майбутніх учителів суспільно-гуманітарних дисциплін     219

НИКИТЧИН А. Психолого-педагогические основи использования компьютерних технологий при формировании коммуникативно-речевих умений школьников   223

НІКІТЧИНА С. Соціально-педагогічні особливості управління професійно-технічним навчальним закладом у сучасних ринкових умовах     227

НІКОЛАЄНКО Ю. Формування мотивації майбутніх аграріїв до професійного спілкування в іншомовному середовищі       234

НОВАК О. Сутнісні характеристики авторських освітніх технологій    239

НОСАЧЕНКО В. Формування в учнів 6 класу уміння працювати з географічними картами   243

ОВЧАРОВ С. Шляхи розвитку креативних якостей майбутніх учителів інформатики    247

ОНИЩЕНКО Н. Підготовка майбутніх учителів до використання проектних технологій у практиці роботи школи     252

ОНІПКО В. Педагогічні технології у професійній підготовці майбутніх учителів природничих дисциплін до профільного навчання учнів   258

ПАЛАМАРЧУК В. Формування інструментально-виконавської надійності студентів у контексті теорій інформаційно-емоційного стресу     263

ПАНЧЕНКО В. Розвиток логічного мислення на уроках математики     268

ПАРФАНОВИЧ І. Специфіка технології корекційно-реабілітаційної роботи з дівчатами девіантної поведінки у діяльності соціального педагога    272

ПІДБОРСЬКИЙ Ю. Діалогові технології як частина комунікативного середовища у навчально-виховному процесі    278

ПРИГОДІЙ М. Зміст і структура підготовки майбутніх учителів технологій до здійснення профільного навчання учнів    283

ПРИТЮПА О. Особливості фахової підготовки вчителів природничого профілю на Єлисаветградщині (друга половина ХІХ – початок ХХ століття)    288

ПРОКОФ’ЄВА М. Індивідуалізовані завдання як засіб диференційованого навчання    294

РАТУШИНСЬКА А. Розвиток професійно важливих якостей учителя початкових класів у процесі самоосвіти    298

РІЗНИК В. Технологія формування готовності майбутніх фахівців економічних спеціальностей до професійної діяльності    303

РІЗНИК Л. Основні аспекти удосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців у вищій школі     309

РОЖКО Т. Соціальна компетентність студентів технічних коледжів як результат гуманітарної підготовки    314

САВЧЕНКО О., ЦИМБАЛ О. Феномен придатності до працевлаштування та його розвиток у системі професійної освіти   319

САВЧЕНКО Н. Польська позашкільна педагогіка середини ХХ ст. про методику масової виховної роботи   323

САМОЙЛЕНКО Н. Еволюція поняття «педагогічні технології»       329

СЕМБРАТ А., БАГНО Ю. Використання сучасних педагогічних технологій у процесі професійної підготовки майбутніх учителів: компаративний аналіз     335

СЕРГІЙЧУК О. Деякі аспекти впровадження нових інформаційних технологій у навчальний процес ВНЗ     342

СИДОРУК О. Використання інтерактивних технологій у підготовці вчителів іноземної мови в Німеччині   349

СІЛЬЧУК О. Педагогічний потенціал професійної іншомовної підготовки майбутніх аграріїв   353

СТРІЛЕЦЬ С. Деякі аспекти інноваційної освіти у вищій школі      359

ТЕРЕХОВА В. Діагностування рівнів сформованості готовності майбутніх перекладачів до міжкультурного спілкування як передумова ефективності впровадження сучасних педагогічних технологій    364

ТКАЧЕНКО Л. Сугестивні технології у навчально-виховному процесі   370

ТКАЧЕНКО С. Діагностування етичної компетентності майбутніх учителів: критеріальний аналіз   374

УСИК О. Робота соціального педагога з неблагополучними сім’ями: технологічний аспект  380

ХЛИВНЮК М., СИТНЯКІВСЬКА С. Педагогічні умови активізації професійного навчання фахівців високотехнологічних спеціальностей   385

ЦЕЛОВАЛЬНИКОВА А. Основи педагогических технологий патриотического воспитания   390

ЧЕРНЕНКО Г. Реформування національного змісту початкової освіти в Україні (1917–1920-і рр.)   396

ШАПОВАЛ Л. Мотивація навчальної діяльності на заняттях з методики викладання біології як психолого-педагогічна проблема     402

ШАПРАН О. Технологічний підхід у формуванні пізнавальної активності школярів    407

ШАПРАН Ю. Модернізація вищої освіти з позицій компетентнісного підходу    411

KOVACIK B., LASICOVA J., ZAPLATYNSKYI V., UЉIAK J., HOSCHEKOVБ D., HUSENICOVБ L. Снижение социально-политических опасностей путём образования      417

ПСИХОЛОГІЯ

КИРИЧЕНКО Т., ГЕРБЕРЗАГІНА Р. Психологічні особливості розвитку мотивації досягнення підлітків     423

КИРИЧЕНКО Т., ОРЛЕНКО Ю. Специфіка становлення професійної ідентичності майбутніх психологів    428

ЛОХВИЦЬКА Л. Особливості розвитку моральних мотивів поведінки у дітей дошкільного віку   433

РУДЕНКО О. Особливості роботи з розвитку музичних здібностей у дітей дошкільного віку   439

ХОМИЧ Г., ПОТАПЕНКО Ю. Дослідження проблеми інтернет-залежності в підлітків    444

ФІЛОСОФІЯ

ГАЙДУЧОК П. Г.С.Сковорода: теорія самоорганізації свободи особистості і справедливості   449

ЗУБАНЬ Г. Агресія як інтегральна властивість особистості (історико-філософський аналіз)   454

ЛІЩУК-ТОРЧИНСЬКА Т. Структуралістська трактовка Хейденом Уайтом епістемологічного статусу та пояснюючої ролі історичного наративу   458

СТОГНІЙ І. Філософські виміри життя у творчості Г.С.Сковороди: моральне задоволення і щастя      464

 

Назад